וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן מחזר, מכחיש ומסתבך

25.8.2017 / 5:07

הפאוור קאפל המעושר שנאלץ לקחת משכנתא, ההוליוודית הלוהטת שהביכה את עצמה מול הפפראצי, הטופמודל המקומית שמשתקמת מתאונה, כוכב הריאליטי שנקלע לקטטה ביום חתונתו וכמובן, הזמר המסלסל ששיקר והסתבך - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

את הרשימה נפתח עם בועת הנדל"ן שמתפוצצת לנו בפנים אחרי שאפילו אחד הזוגות העשירים בעולם, ג'יי זי וביונסה, נאלצו, שימו לב - לקחת הלוואה על מנת לרכוש את בית חלומותיהם. הזוג המעושר לקח הלוואה של 53 מיליון דולר כדי לקנות אחוזה ב- 88 מיליון דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו צריך הלוואה? ג'יי זי וביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשיכים למקום הרביעי, עדיין בהוליווד רק שהפעם עם ארומה ישראלית, כי גל גדות יצאה לבילוי לילי במסעדה ונתקלה שוב בצלמי הפפראצי, אלא שהפעם זה נגמר בתקרית מביכה כשגדות שכחה להוריד את תג המחיר מהז'קט היוקרתי שלה, כך שהתמונה שלה עם הטיקט התפרסמה בכל האתרים מעבר לים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גל גדות. splash
כמה עלה לך? גל/splash

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת הישראלית הכי לוהטת בביצה - שלומית מלכה - שאחרי ההחלמה החליטה שהגיע הזמן להעביר מסר חינוכי לעוקבים שלה, כך שהיא וכל חברותיה הצטיידו בקסדה בזמן שהן נוסעות על הקורקינט.

שלומית מלכה והחברות. מגד גוזני
משתקמת. שלומית/מגד גוזני

אל המקום השני מגיע שי חי, שאפילו ביום חתונתו לא הצליח להחזיק את הפתיל הקצר שלו רגוע, אז במקום להתעסק באשתו הטרייה שעומדת מולו ורוקדת איתו סלואו – העדיף כוכב הריאליטי להתמקד דווקא בחבר המשפחה שתיעד אותו ואת אשתו, ובמקום להיות מרוצה מתשומת הלב, הוא התעצבן וריסק לו את מכשיר הטלפון על הרצפה. לאחר מספר קללות ודחיפות – הבחור הורחק מהמקום.

שי חי, תניה גרבר. רפי דלויה
מי מתעצבן?/רפי דלויה

במקום הראשון, איך לא, החברה החדשה של אייל גולן, שהיא בעצם החברה הישנה של תומר ירוחם – הלא היא הילה קרוגמן. מקורבים לזמר מספרים כי בתקופה האחרונה הוא מחזר אחריה לא מעט, ורגע אחרי שהתפרסמה הידיעה בוואלה! סלבס, הם הרשו לעצמם להיראות בציבור כשיצאו לפאב תל אביבי וגרמו למהומה לא קטנה כשחבריו של הזמר איימו על צלם הפפראצי של וואלה! סלבס ודרשו שימחק את התמונות בהן נראים השניים קרובים.

אייל גולן. מערכת וואלה! NEWS
למה להסתתר? אייל והילה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully