וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכים וויליאם והארי משחזרים: הרגע שבו אמרו לנו שאמא מתה

23.8.2017 / 15:14

בסרט חדש וגלוי במיוחד שהופק לציון 20 שנים למותה של הנסיכה דיאנה, יורשי העצר הבריטיים, הנסיך וויליאם והנסיך הארי, חושפים מידע אישי ומצמרר על הימים לאחר מותה של אמם. "גם הנסיך צ'ארלס היה באבל", אמרו. וואלה! סלבס משחזרת

Prince William, Duke of Cambridge and Prince Harry after the Sentebale Polo Cup at Coworth Park on June 12, 2011 in Ascot, England. Prince William was playing for the Tusk Trust team while Prince Harry played for the Sentebale team. -. Anwar Hussein, GettyImages
הנסיך ווילךאם עם הנסיך הארי/GettyImages, Anwar Hussein

באוגוסט 1997, העולם הוכה בתדהמה עם היוודע דבר מותה של הנסיכה דיאנה - אחת הדמויות הציבוריות האהובות והמשפיעות ביותר בממלכה הבריטית בפרט ועל הגלובוס בכלל – בתאונת דרכים בצרפת, כשבן הזוג שלה איתה. 20 שנה אחר כך, בניה הנסיכים וויליאם והארי, שהיו בני 15 ו-12 באותו הזמן, מדברים לראשונה על הדרך שבה התבשרו על מותה של אמם, על ידי לא אחר מאשר אביהם, בעלה לשעבר של דיאנה, הנסיך צ'ארלס.

יורשי העצר הבריטיים, השתתפו בסרט תיעודי חדש של ה-BBC שישודר בסוף השבוע הקרוב, שבו הם חושפים הרבה מעבר למה שהעולם ידע על שהתרחש בתוך המשפחה עד היום - בימים שאחרי מותה של נסיכת הלבבות האנגלית.


רכלו על הנסיכים ויליאם והארי בפייסבוק

הנסיך וויליאם ורעייתו קייט בחופשה עם ילדיהם, האלפים הצרפתיים. 7 במרץ 2016. רויטרס
הנסיך וויליאם ובתו, הנסיכה שארלוט/רויטרס

אחד הדברים הקשים ביותר לעשות כהורה, הוא לספר לילדים שלך שההורה שני מת", הסביר הנסיך הארי, "הוא היה שם בשבילנו, תמך בנו, אבל גם הוא עצמו עבר תהליך של אבל... כשאבא סיפר לי, לא הרגשתי פרץ של צער. זה היה בעיקר חוסר אמון שלי, שמשהו כזה קרה". לעומתו, הנסיך וויליאם היה "מסוחרר ומבוהל... ומבולבל מאוד", שיחזר, "אני זוכר רק תחושה של קהות. אתה כל הזמן שואל את עצמך 'למה אני? מה עשיתי?'. אני לא חושב שמישהו בגיל הזה יכול להבין דבר כזה".

הנסיך הארי. GettyImages
הנסיך הארי/GettyImages

"אני חושב שזאת הייתה החלטה קשה מאוד עבור סבתא שלי. היא הרגישה קרועה מאוד בין היותה סבתא לוויליאם והארי ולתפקיד המלכה שלה", הסביר וויליאם, שנזכר איך המלכה אליזבת' החביאה את כל העיתונים על מנת שהילדים לא יחשפו לכותרות המזעזעות שעוסקות במוות המטלטל. הארי, הוסיף שלדעתו אכן היה יוצא דופן לראות שני ילדים שלא בוכים, כשכל הציבור התומך לא מפסיק להתאבל.

הנסיכה דיאנה לובשת שמלת ורסצ'ה בארוחת ערב צדקה, סידני, אוסטרליה, 31 אוקטובר 1996. AP
לא רצו להאמין במותה. הנסיכה דיאנה/AP

בהמשך וויליאם דיבר גם על התגובה הציבורית למותה של אמו, והרצון ה"משונה" של האומה לראות את בני המשפחה המלכותית כשהם מבטאים את רגשותיהם בפומבי.

"למען האמת, היתה לנו מספיק פרטיות להתאבל, להיות המחשבות שלנו ולחוות את החלל הזה הרחק מכולם", אמר על הימים הראשונים אחרי המוות, בהם שהו בסקוטלנד ולא בבירה לונדון, "לא היה לנו מושג שהתגובה הציבורית למותה תהיה ענקית כל כך... בשנות התשעים לא היו הרבה אנשי ציבור אחרים שעשו מה שהיא עשתה. היא היתה קרן האור הזאת בעולם אפור למדי".


וואלה! סלבס רואה בעצמה כמי שצובעת את העולם בצהוב גרעיני.

הנסיך עירום

תמונות חושפניות של הארי מלאס וגאס

לכתבה המלאה
הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס לאחר לידת הנסיך וויליאם בלונדון , יוני 1982. ג'ון רדמן, AP
הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס, אחרי הולדת בנם/AP, ג'ון רדמן
הנסיכה דיאנה מחבקת את הנסיך הארי מתוך סרט דוקומנטרי, צילום ארכיון. AP
הנסיכה דיאנה עם הנסיך הארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully