וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בושה, או חזייה: מריה קארי מדגמנת עירום חלקי

22.8.2017 / 13:27

צילום שער נטול חלק עליון באווירת לאס וגאס, הוציא מהדיווה האורגינלית מריה קארי את הצד הטוב שלה. כלומר, אלה התאורה ועבודת הריטוש המאומצת שנעשתה על התמונות שגרמו להכל... תראו בעצמכם. וואלה! סלבס אובססד

מריה קארי, למגזין Paper. papermag.com, סריקה
בת ים קטנה ועירומה. מריה קארי/סריקה, papermag.com

ראשית, הבהרה: כל איש ואישה שווים, שונים וראויים לתחזק איזו פיגורה שירצו ולהתגאות בה. אבל מריה קארי? היא כנראה חובבת מאוד גדולה של תכסיסי עריכה, תאורה, ריטוש וליטוש - כי אם תבחנו את צילום השער החדש שלה למגזין פרובוקטיבי, כשהיא נטולת חלק עליון, בהשוואה לתמונות פפראצי שצולמו לאחרונה... תוכלו לחשוב שמדובר בשתי תאומות, בנות דודה או נשים דומות, אבל לא באותה הדיווה בדיוק, בשני תצלומים שונים.


עוד תמונות מרגשות? קבלו:
אושרי כהן עושה חיים ומשתולל בבריכה
רפאלי שיק: לפתע קים קרדשיאן מסתתרת מהצלמים

רכלו על מריה המדגמנת קארי בפייסבוק

מריה קארי, למגזין Paper. papermag.com, סריקה
קארי על שער המגזין פייפר/סריקה, papermag.com

בניסיון נוסף לשבור את האינטרנט (כפי שקרה אי אז עם קים קרדשיאן בצילום הסופר מדובר), המגזין האמריקאי Paper בחר במריה קארי לעטר את אחד משערי הגיליון החדש שלו - שכולו הלל לעיר ההימורים והחטאים, לאס וגאס. לצדה של קארי, מופיעים על שלושת השערים האחרים גם ריקי מרטין, ג'ניפר לופז והבקסטריט בויז, כולם אמנים שמופיעים בעיר הזוהרת באופן סמי-קבוע, אך למרבה הצער לא התערטלו עבור צילומי האופנה המרגשים בכיכובם.

נסתפק במיס קארי? אז זהו, שבתמונות שצילם ג'יימס ווייט, בת ה-47 לא רק נראית להגדרתה כמו "סינדרלה נוצצת למבוגרים בלבד", אלא כמו עצמה, בלי חזייה ובלי כמה שנים טובות מחייה. נניח השנים שבהן תחתנה, ילדה תאומים, התגרשה, התארסה והכל תוך כדי גמיעת בקבוקי שמפנייה בשווי מאות דולרים, כאילו היו כוס פטל.

בזמן הביקור בארץ

מריה קארי התעצבנה והבריזה. דיווה!

לכתבה המלאה
מריה קארי, למגזין Paper. papermag.com, סריקה
לפחות היא מחייכת ולא חמוצה/סריקה, papermag.com

נכון, תכשיט הבטן הנוצץ היה אמור לספק את הקלאסה לאימאג' נטול החזייה (שלא ברור איך צולם בלי תמיכה, בהתחשב בעובדה שהחזה של מריה בלתי נשלט, גם כשהיא כן לובשת מחוך), חזיית הצדפים שמצופה ביהלומים בתמונות אחרות בכלל משדרת טוב טעם ואיפוק, אך התוצאה נראית יותר כמו צילום וינטג' של מימי מתחילת המילניום, מאשר תיעוד עדכני של הדיווה ששורפת את וגאס. כלומר, כשהיא מרשה לעצמה לזוז על הבמה.


כשתהיה גדולה, וואלה! סלבס רוצה להיות ענוגה כמו מריה קארי.

מריה קארי, למגזין Paper. papermag.com, סריקה
קלאסה. מריה קארי במגזין פייפר/סריקה, papermag.com
מריה קארי, למגזין Paper. papermag.com, סריקה
כך נראה החלום..../סריקה, papermag.com
מריה קארי. ספלאש
וככה נראית המציאות, בשבוע שעבר. מריה קארי/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully