וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חי היה מעורב בתקרית אלימה בחתונה שלו

20.8.2017 / 15:10

בזמן שכולם חגגו והרימו בחתונתם של צמד כוכבי הריאליטי, שי חי היה עסוק ב-כמה מפתיע – לריב עם אחד האורחים שבסך הכל ניסה לצלם אותו. זה נגמר בטלפון שבור, צעקות וכמה דחיפות. וואלה! סלבס לא רגועה

רפי דלויה

* בווידאו: שי חי מתעצבן על האורח

כולם יודעים שיום החתונה הוא יומה המיוחד של הכלה הנרגשת, אבל מה עם החתן? האם הוא מתרגש? מתכונן? מלא בשמחה? תלוי מי החתן. בזמן שיש חתנים שמתעסקים ב"כמה האורחים מרוצים" או "האם כולם נהנים מהמוזיקה והאוכל" – יש כאלו שמעדיפים להתעסק בשטויות, ולא, לא אכפת להם גם לרדת לפסים של אלימות. העיקר שלא יצלמו אותם ביום שמחתם.

רוצים עוד רכילות?
האקס של רוסלנה רודינה והאקס של טיטי איינאו חוגגים
הכוכבת ההוליוודית שהביכה את עצמה מול הפפראצי

מה דעתכם על התקרית? רכלו לנו בפייסבוק

שי חי, תניה גרבר. רפי דלויה
מי מתעצבן? שי ותניה/רפי דלויה

לא הבנתם? שמעו סיפור על בחור בשם שי חי שהתחתן ביום חמישי האחרון עם אהובת ליבו, תניה גרבר. השניים הזמינו את כל המי ומי לחגוג איתם ביום חגם, כך שאפילו משה דץ החליט לשמש על תפקיד הרב המחתן. כיאה לצמד כוכבי ריאליטי – זה היה רק מתבקש ששלל מצלמות ומכשירים סלולריים ישלפו באירוע ויתעדו את הרגעים המרגשים, המצחיקים ואפילו האינטימיים. אז זהו, שתלוי את מי שואלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שי חי, תניה גרבר. רפי דלויה
רגע לפני העצבים/רפי דלויה

במהלך החתונה, כששי ותניה נצמדו לריקוד סלואו והחלו להתנשק על הרחבה ולהוכיח לכולם שהאהבה שלהם אמיתית עד כאב, אחד האורחים החליט לתעד את הרגעים הרומנטיים באייפון שלו, אלא מה שנראה כצעד תמים ומלא הערצה – נתפס בעיניו של אשף הג'ודו כצעד חצוף וחטטני, כך שתוך שניות ספורות הפיוז של שי חי התקצר מאוד. כמה התקצר? עד כדי שהחתן הטרי חטף מהאורח את הסלולר וניפץ אותו על הרצפה.

שי חי, תניה גרבר, משה דץ. רפי דלויה
מזל שאיתו הם לא רבו/רפי דלויה

לצערו של השי חי, האורח ההמום היה חמום מוח קצת יותר מהחתן, כך שמהר מאוד העניינים התלהטו לכדי דחיפות. האורחים במקום מיהרו להפריד בין השניים ולהוציא את האורח אל מחוץ לאולם. אממה, האורח לא ויתר ובדרכו החוצה תפס אגרטל שהיה במקום והשליך אותו לעברו של החתן העצבני.

תניה גרבר סירבה להגיב בשמה ובשם שי חי

וואלה! סלבס רבה בחתונה עם השף כי הוא לא שמר לה אוסובוקו

שי חי, תניה גרבר. רפי דלויה
ברגעים מאושרים יותר/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully