וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 16 שנה: הלן האנט ובן זוגה נפרדים

צילום: AP

17.8.2017 / 10:32

פרידות בביצה המקומית? אז זהו, שלא רק, כי גם בביצה הבינלאומית הכוכבים לא נשארים דביקים ומאוהבים, אז תגידו שלום לרווקה החדשה של תעשיית הבידור בהוליווד – הלן האנט, שנפרדה מבן זוגה לאחר 16 שנות נישואים. וואלה! סלבס מגורשת

הלן האנט. AP
אז יאללה, ביוש. הלן ומת'יו/AP

חשבתם שהנסיגה של מרקורי פוסחת על הכוכבים החשובים באמת, כמו אלו שנוצצים כל השנה בהוליווד? אז חשבתם, כי מרקורי תוקף את כולם. כן, גם את האנשים החשובים שגרים על הגבעות הכי יקרות של ארצות הברית. הנה, תראו את הלן האנט ובן זוגה מת'יו קרנהן, שהחליטו להיפרד אחרי 16 שנות זוגיות.

רוצים עוד רכילות?
לוהטת: עדן בן זקן תדגמן הלבשה תחתונה?
רוצים לראות את הקוביות של איל קיציס? כנסו


בואו לרכל על גל הפרידות בפייסבוק

הלן האנט. AP
בגד בה או לא?/AP

מדורי הרכילות מעבר לים מדווחים כי האנט (54) וקרנהן (56) נפרדו כבר לפני מספר חודשים, כ"הלן היא זו שהחליטה להיפרד ממת'יו". על פי מקורבים לשניים, "הפרידה הייתה מלוכלכת". כמו בכל פרידה, גם הפעם גל השמועות לא איחר לבוא, כש"חברים טובים" של השניים סיפרו כי הלן חשדה בבן זוגה כי הוא בוגד בה. "היא חשדה בו כבר הרבה זמן", סיפר מקורב, "אבל הוא כל הזמן התעקש שהוא לא בוגד בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלן האנט. AP
16 שנים!/AP

כזכור, האנט וקרנהן הכירו בשנת 2001 ונחשבו לאחד הזוגות היציבים בתעשיית הבידור. הפרידה שלהם מגיעה אחרי גל פרידות שפקד את הביצה המקומית כמו ג'ודי ניר מוזס וסילבן שלום, מאיר אדוני ואשתו – עליהן קראתם לראשונה בוואלה! סלבס וכמו כן הפרידה של קסניה טרנטול ועמרי בן נתן.

וואלה! סלבס נפרדה מבן זוגה אחרי 16 דקות. הוא הזמין רק קינוח אחד בדייט הראשון שלהם

הלן האנט. AP
ניפרד כידידים/AP
  • עוד באותו נושא:
  • הלן האנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully