וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית מלכה: "רוצה להודות לכל האנשים הטובים שהתפללו"

16.8.2017 / 18:02

ארבעה ימים לאחר שהחליקה עם הקורקינט ואושפזה בבית החולים, שלומית מלכה מעלה היום (ד') תמונה עדכנית תוך שהיא מודה לכל אותם אנשים שתמכו בה וליוו אותה, וגם לאנשים הזרים שהתפללו עבורה. וואלה! סלבס מאוהבת בה קשות

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

במשך ארבעה ימים שלמים, מדינה שלמה חיכתה לשמוע ממוצא פיה של הדוגמנית והמגישה, שלומית מלכה. לא עזרו כל הראיונות וההרגעות של המקורבים אליה – כולם רצו לשמוע ממלכה עצמה, כי היא חשה בטוב, ונראה שזה קרה אף מוקדם מן המצופה.

רוצים לאחל לשלומית החלמה מהירה? לחצו כאן

שלומית מלכה 14.8.17. ראובן קסטרו
מחלימה. שלומית/ראובן קסטרו

רק ביום ראשון האחרון, החליקה הדוגמנית ההורסת עם הקורקינט שלה בשדרות רוטשילד בתל אביב, אז הובהלה לבית החולים וזכתה לטיפול מהצוות הרפואי, שחשש לשלומה בשל המכה שקיבלה בראשה. קצת יותר מיממה לאחר המקרה – ביקשה מלכה להשתחרר לביתה החדש שברחוב הנביאים, שם זכתה לטיפולו המסור של בעלה ההורס לא פחות, יהודה לוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה להודות לכולם!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז נכון, זה היה רק עניין של זמן, אבל היום (ד'), העלתה שלומית תמונה עדכנית שלה לעמוד האינסטגרם, והוסיפה כיתוב מרגש: "אז אחרי כמה ימים מטלטלים אני רוצה לעדכן שאני בסדר גמור, מתאוששת בבית", כתבה מלכה בפוסט שזכה כבר לאלפי לייקים, "אני קודם כל רוצה להגיד תודה מעומק ליבי לצוות בי"ח איכילוב על טיפול מקצועי ומסור, למשפחתי וחבריי האהובים שרק אלוהים יודע מה עבר עליהם בזמן הזה, ולכל האנשים הטובים שדאגו לשלומי, התפללו, ושלחו אנרגיות טובות ואהבה - זה הגיע עד אליי, עטף אותי וחיזק אותי, אני באמת מאמינה שלאהבה יש כוח לרפא ונוכחתי לחוות זאת בעצמי. תודה תודה תודה".

וואלה! סלבס רוצה לתת לשלומית חיבוק דובי, אבל יש לה כבר את יהודה לוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלמה מהירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully