וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לראות את הבטן השטוחה של איל קיציס? כנסו

צילום: ניר פקין

17.8.2017 / 7:07

מגיש החדשות המשעשעות הצטלם ביחד עם חברתו לתכנית, אירנה (כאילו, דא?!) לסרטון פרסומת שכולו תרומה לילדים בעלי צרכים מיוחדים. אז איך נראה קיציס בלי חולצה? וואלה! סלבס יש לך בטן נהדרת

איל קיציס. ניר פקין
אולי תוריד את החולצה? איל/ניר פקין

את מגיש החדשות הכי משעשע על המסך, איל קיציס – אתם רגילים לראות לרוב בחליפות מעונבות כשהוא צוחק על כל העולם ואשתו עם ההומור השנון שלו או בחולצות פולו כשהוא מגיע לאירועים חברתיים. אם גם אתם תהיתם איך נראה קיציס בלי חולצה או במילים אחרות: מה טלי מורנו מצאה בו מלבד כשרון וחוש הומור – וואלה! סלבס כאן בכדי לספק לכם את התשובה.

מה דעתכם על הפיגורה של איל? רכלו לנו בפייסבוק

איל קיציס. ניר פקין
הופה!/ניר פקין

קיציס, ביחד עם ליאת הר לב (בתפקיד אירנה מ'ארץ נהדרת') הגיעו אתמול (ד') לסניף של 'איקאה' בנתניה – שם הצטלמו לסרטון פרסומת עבור תנועת הנוער,"כנפיים של קרמבו", המסייעת לבני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים. הסרטון שצולם, נועד לקדם את אירוע ההתרמה של העמותה שייערך ב-18.9.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
איל קיציס. ניר פקין
להכניס בטן/ניר פקין

לצורך הצילומים, נאלץ קיציס להצטייד במיקרופון קטנטן שמחובר לו לחולצה, כך שצלם הפפראצי של וואלה! סלבס תפס את איש הסאונד מרכיב לקיציס את המיקרופון וחושף את הבטן השטוחה והחלקה של הכוכב המסוקס. ממבט חטוף, אפשר להבין, ללא ספק, למה טלי מורנו כל כך גאה בגבר שלה. בכל זאת, מתי בפעם האחרונה נתקלתם בגברבר מסוקס עם חוש הומור מפותח ובטן חטובה?

הקוביות היחידות שוואלה! סלבס מכירה הן של שוקולד פרה

איל קיציס. ניר פקין
מה קניתם?/ניר פקין
איל קיציס. ניר פקין
יש הנחת סלב?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully