וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני התאונה: שלומית מלכה היתה בדרכה ליום פינוק עם חברותיה

13.8.2017 / 14:02

היום שבו שלומית מלכה נפגעה בתאונה מזעזעת, היה אמור להתנהל בדרך שונה לחלוטין: הדוגמנית היתה בדרכה לבילוי עם חברות, בהן יערה בנבנישתי ושביט ויזל - ובערב היתה אמורה להגיע לאירוע השקת הבושם של ה-BFF, דר זוזובסקי. וואלה! סלבס החלמה מהירה

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

דוגמנים, אנשי אופנה וחברים אחרים שולחים בשעה זו איחולי החלמה ובריאות שלמה לדוגמנית שלומית מלכה, שנפצעה הבוקר (א') כשרכבה על קורקינט סמוך לביתה בת אביב - והובהלה לבית החולים כשהיא במצב קשה. לפי שעה, לא נשקפת סכנה לחייה והיא מטופלת כשבני משפחתה, בעלה יהודה לוי, ואף חברים בהם מיקי בוגנים, אנחל בונני, אורי פפר ושיר מורנו, מלווים אותה.

לוואלה! סלבס נודע כי רגע לפני האירוע המצער - הדוגמנית האהובה על חבריה בתעשיית הבידור עשתה את דרכה ליום פינוק יחד עם חברותיה, שארגנה ה-BFF הוותיקה שלה, דר זוזובסקי. מלכה היתה אמורה לפגוש הבוקר את זוזובסקי יחד עם עמית פרקש, יערה בנבנישתי, שביט ויזל ואחרות, ליום של בילוי אופנתי שכולל מניקור-פדיקור, איפור ונשנושים, כשלמרבה הצער החליקה עם הקורקינט בדרך.


אחלו לשלומית מלכה בריאות שלמה בפייסבוק

חתונה ורטהיימר-זמיר. גלעד מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
רק בריאות. שלומית מלכה/מערכת וואלה! NEWS, גלעד מזרחי

הסיבה ליום הכיף? הערב היה אמור להתקיים אירוע השקת הבושם החדש של זוזובסקי "NYLon" בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, אליו היתה אמורה להגיע גם שלומית - שחולקת עם חברתה את אותה סוכנות דוגמנות. החברה הטובה זוזובסקי החליטה, כצפוי, לדחות את האירוע.

"את אירוע השקת הבושם אני מבקשת לדחות ולקיימו בתאריך בו שלומית תוכל להיות לצידי", הסבירה. "בנסיבות כאלה אני מעדיפה להיות בבית החולים, לצד חברתי הטובה שלומית, לחזק אותה, לתמוך בה ולהמתין שתחזור לאיתנה בהקדם". על פי מקורבים לשתיים, זוזבסקי "הרוסה מהתאונה, היא פשוט מפורקת. דר רק רוצה ששלומית תחלים ותתחזק".

עוד באותו נושא

יהודה לוי ושלומית מלכה חגגו: מי הגיע לחתונה המרגשת?

לכתבה המלאה
דר זוזובסקי, שלומית מלכה. אביב חופי
החברות הכי טובות. שלומית מלכה עם דר זוזובסקי/אביב חופי

אלינור שחר, הסוכנת של שלומית מלכה ודר זוזובסקי מסרה: "שלומית היתה אמורה לבלות את היום המשמח בחברתה של דר. את הבוקר היו אמורות לפתוח באירוע פרטי ומפנק של מספר חברות קרובות, אך לרוע המזל, שלומית נפגעה בתאונה מצערת.

"דר נמצאת בבית החולים, לא משה ממיטתה של שלומית ומחזקת את המשפחה והחברים. כולנו בבית החולים מתפללים לשלומה של שלומית ובטוחים כי היא תחזור לבריאות שלמה", הוסיפה.


וואלה! סלבס מחזקת את חבריה ומשפחתה של שלומית ומאחלת לה החלמה מהירה.

להיות איתה. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
מודאגת. דר זוזובסקי/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני
שביט ויזל, שלומית מלכה. שוקה כהן
קרובות. שביט ויזל ושלומית מלכה/שוקה כהן
חתונה ורטהיימר-זמיר. גלעד מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
תומך באשתו בבית החולים. יהודה לוי עם שלומית/מערכת וואלה! NEWS, גלעד מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully