וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי החליטו שלא להתגרש?

9.8.2017 / 22:30

חבריהם של שני חצאי הפאוור קאפל שנפרד לפני כמעט שנה, גילו לצהובון שבראנג'לינה עצרו את הליך הגירושים - כך שקיים סיכוי שבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ישובו זה לזו. "לא יפתיע אם יכריזו על קאמבק", טענו. וואלה! סלבס הגיהנום קפא

עריכה: עמרי וייס

עזבו אתכם מעמרי וקסניה או סילבן וג'ודי, בחודש ספטמבר שעבר העולם נדהם לגלות שאחד הזוגות ההוליוודיים היפים והמרגשים ביותר בעולם - בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי - נפרד והחל בהליך גירושים. הלב נשבר, בעקבות מריבה בין השחקן לבנו שהביאה לאנג'י את הסעיף, בעת שהיו על מטוס יחד עם כל המשפחה.

מאז, כולם עברו חקירות על ידי הרשויות, התראיינו, בכו והתחרטו. ג'ולי והילדים מדוקס, פאקס, זהרה, שיילו והתאומים ויויאן ונוקס, עברו לבית חדש בלוס אנג'לס, בעוד שפיט נראה כחוש ושמו נקשר בשלל רומנים עם בלונדיניות נוצצות. אבל הטוויסט הבא מהסרטים, שמכריז על פסק זמן בהליך הגירושים? לא צפוי, לפחות כמו שקיימים חזירים מעופפים.


קאמבק? רכלו על בראד ואנג'לינה בפייסבוק

בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
טוב, הם די מושלמים יחד. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי/GettyImages

לטענת הצהובון האמריקאי "אס וויקלי", מקורבים לשניים מספרים על התחממות בין השחקנים שהיו יחד ב-12 השנים שקדמו לפרידה - כך שעל פי הדיווחים "איש לא יופתע אם יודיעו על ביטול הליך הגירושים וניסיון לעבוד על קאמבק, לטובת ילדיהם". כן, אתם קוראים נכון, "כולם בטוחים שהם יחזרו זה לזו".

"הגירושים בוטלו, הם לא עושים שום דבר על מנת לקדם את התהליך כבר כמה חודשים ואף אחד לא חושב שהם מתכוונים להמשיך איתו", גילה מקור פטפטן שלטענת המגזין קרוב לשניים. לדברי המגזין, אנג'לינה שניהלה נגד בעלה "קמפיין נאצה בתקשורת" התחרטה על מעשיה, כיוון שהיא "עדיין כל כך מאוהבת בו".

עוד באותו נושא

אז, בראד פיט וג'ניפר אניסטון חזרו לדבר!

לכתבה המלאה
הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. ספלאש
יתאחדו? ג'ולי-פיט וששת הילדודס/ספלאש

בנוסף, מדווחים שפיט שנאבק שנים בהתמכרות לאלכוהול, נפטר מההרגל המגונה במסגרת טיפול עצמי שערך בחודשים האחרונים - שמטרתו היתה להפוך לאב טוב יותר לששת ילדיו. "בראד הראה מחוייבות לטיפוח המשפחה", מספר חבר של ג'ולי למגזין, "הוא התפכח ומנסה לזכות בה בחזרה, טיפל בבעיה שלו - וזה כל מה שהיא רצתה". אז קאמבק? ובכן, ייתכן שגם טראמפ יודח מהנשיאות או משהו.


וואלה! סלבס רוצה לעשות קאמבק למידה XL. רק עוד ארבעה X להיפטר מהם!

בראד פיט. splash
מאז הפרידה הוא נראה ככה. בראד פיט/splash
אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
אנג'לינה? דווקא נראית בסדר/ספלאש
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
בזמנים מאושרים יותר. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully