וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליב עזרא בת שנה: זה כל מה שהעולם יודע על הבת של בר רפאלי

11.8.2017 / 0:18

רגע לפני שתהפוך לאחות גדולה, בתם של בר רפאלי ועדי עזרא חוגגת היום שנה להולדתה. כמתנה, וואלה! סלבס מגישה לכם 10 עובדות על חייה המסתוריים של הבייבי טופ מודל ליב עזרא - שאולי לא ידעתם. מזל טובוש

מור שאולי

לפני 365 ימים בדיוק זה קרה: שערי השמיים נפתחו, בר רפאלי נכנסה לחדר הלידה, שם נשפה ושאפה כמו טופ מודל כשבעלה עדי עזרא לצדה - וילדה את בתה הבכורה שזכתה לשם ליב עזרא. לא שמעתם את המלאכים שרים באותן השעות?

מאז, לא גיליתם המון על הבייבי המסקרנת ואפילו לא זכיתם לבחון איך הילדה נראית (בהחלטת הוריה המסורים), אלא שמעתם שלל סיפורים, שמועות ועדויות מאמה המדוברת.

ובכן, על מנת לחגוג לליב את יום ההולדת כראוי, וואלה! סלבס אספה עבורכם עשר עובדות שאתם יודעים או לא יודעים על היורשת של רפאלי, פלוס עוד אחד לשנה הבאה. כי אין, אין חגיגה, בלי כמה פרטי מידע. תשאלו את בר.


אחלו לליב עזרא יום הולדת שנה שמח גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. ליב נולדה בבית היולדות "ליס" שבתל אביב ב-11 באוגוסט 2016, ז' באב תשע"ז, בשעה 6:35. כמי שנולדה ביום האחרון של החודש התשיעי להריונה של רפאלי, המשקל של התינוקת היה 3.150 ק"ג של אושר.

2. בייבי עזרא היא בת מזל אריה, כלומר לביאה נושכת מלידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ליב נראתה בתוך הבטן של אמא/מערכת וואלה!, צילום מסך
הצביעו והשפיעו: מה חשבתם על השם ליב עזרא?. וואלה! מזל טוב
הנה אמא בר רפאלי, רגע אחרי הלידה/וואלה! מזל טוב

3. שמה של הילדה, היה בכלל רעיון של אמה של בר - שרצתה לקרוא כך לאחיה, און, לפני שנולד וסיפרה זאת לבתה. זה אומר שהשם ליב עבר בירושה והגיע עד לסטיבן טיילר (אביה של השחקנית ליב טיילר), לו סיפרה בר שנים לפני ההריון שאם יום אחד תלד בת, תקרא לה כך.

4. ליב נהנית מטיפולה המסור של נני - מטפלת שמכונה "מרי פופינס", שנשכרה במיוחד עבורה ומסייעת להוריה המעושרים, לא פחות מארבע פעמים בשבוע. ככה, הם יכולים לנפוש, ליהנות ולעבוד, בזמן שהילדה מטופחת.

5. הבייבי לא זכתה לאכול חלב אם תוצרת אמה הדוגמנית, אלא ינקה תחליפי חלב מיום היוולדה. ככה המאמא שלה החליטה.

בר רפאלי + עדי עזרא. יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
הנה הסל-קל. בר ועדי עזרא אחרי הלידה/מערכת וואלה! NEWS, יגל בר קמא

6. צילום הפפראצי הראשון שלה, יחד עם הוריה, תועד כשהייתה בת שבועיים וחצי. ברור שלא ראיתם את פניה, אלא רק קצה של סל-קל.

7. פחות מחודש אחרי שנולדה, שיגרו עורכי הדין של רפאלי את עזרא מכתב לכלי התקשורת הישראלים, בו דרשו שלא לצלם או לפרסם תמונות פפראצי של ליב. "מרשיי מבקשים לגדלה הרחק מאמצעי התקשורת ומבקשים ממכם לכבד את בקשתה", הסבירו. מאז, מכבדים אותם.

8. אם תהיתם למי היא דומה, אז ליב נראית כמו אחיה הקטן של בר. "השפתיים שלי בול, אבל העיניים והאף של עדי", סיפרה האמא. כן, וואלה! סלבס יכולה לאשר.

9. כשהיתה בת חודשיים, צמד ההורים נסע לחופשה זוגית רומנטית מעבר לים באיים המלדיביים, כאשר ליב נותרה בגבולות הארץ. בגיל תשעה חודשים, כבר הצטרפה להוריה ומשפחתו של עזרא לנופש מפנק בתאילנד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זקוקים לזמן זוגי לעצמם. ההורים של ליב עזרא/מערכת וואלה!, צילום מסך

10. החדר של ליב, אם תהיתם, מעוצב בצבעי ורוד-קרם-בז' חמימים, כולל דובונים וחיות פרווה אחרות, מיטה לבנה ושטיח. כמה נוח. המלתחה שלה? מורכבת משלל אאוטפיטים לבנות, שנשלחו לאמה הדוגמנית מעצבי אופנה מכל רחבי העולם. נו, מאושרת ומעושרת.

ועוד אחד לשנה הבאה: כשתהייה בת שנה וחודשיים, פחות או יותר, ליב צפויה להפוך לאחות בכורה לעוד בייבי גירל קטנה. שיהיה בשעה טובה.


וואלה! סלבס מאחלת לליב שתעלה, תצליח ותשאיר לאמא אבק. יס, גירל.

ליב עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
בייבי לאב/צילום מסך, אינסטגרם
ליב עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
כן, ממש כך נראה החדר של ליב עזרא/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully