וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי בן נתן וקסניה טרנטול נפרדו

8.8.2017 / 21:56

אחרי שנה וחצי של זוגיות נוצצת, שהחלה בבית "האח הגדול", וכללה הצעת נישואים – עמרי בן נתן וקסניה טרנטול החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים. וואלה! סלבס ביוש

עמרי בן נתן, קסניה טרנטול. ניר פקין
בימים טובים יותר/ניר פקין

נראה שהמציאות עולה על כל דמיון. אחרי שהכירו בבית האח הגדול, התאהבו, והוכיחו לכולם שהאהבה שלהם היא לא עוד תרגיל יחצני בשביל להגיע לגמר הגדול – עמרי בן נתן וקסניה טרנטול החליטו שעם כל הכבוד לאהבה שהם חשים האחד לשנייה, היא לא מספיק חזקה על מנת שיצעדו אל עבר החופה וישבעו אמונים, כך שבימים האחרונים – השניים החליטו להיפרד כידידים ולפרק את החבילה.

יחזרו או לא? רכלו לנו בפייסבוק

עמרי בן נתן: הצעת נישואין. אינסטגרם, צילום מסך
הצעת הנישואים./צילום מסך, אינסטגרם

מקורבים לשניים סיפרו הערב (ג') לוואלה! סלבס, כי בן נתן וטרנטול ידעו לא מעט משברים בתקופה האחרונה, כך שההחלטה להיפרד – הייתה בלתי נמנעת, ובצעד בוגר ומכבד, הם החליטו להיפרד. על פי המקורבים, לא ברור אם מדובר בפרידה סופית או עוד משבר בדרך אל הרגע הגדול אותו הם תכננו לא מעט לאחרונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עמרי בן נתן, קסניה טרנטול. צינו, מערכת וואלה! NEWS
ביוש./מערכת וואלה! NEWS, צינו

כזכור, טרנטול ובן נתן הכירו לפני כשנה וחצי כשהשתתפו בתכנית הריאליטי, "האח הגדול". בבית, למי שעקב – השניים התאהבו ויצאו ממנו כזוג לכל דבר. השניים הרבו להגיע לאירועים חברתיים ולהפגין את אהבתם בכל מקום אפשרי. לפני כחצי שנה, במהלך טיול לירושלים, אל מול המקום הקדוש ביותר – הכותל – כרע בן נתן ברך והציע לקסניה להינשא לו. ברור שהיא אמרה כן. אך כעת, כך נראה, הנישואים האלו לא יתממשו והשניים יתפצלו לדרכים שונות.

וואלה! סלבס ביטלה את הנישואים שלה, לאחר שגילתה שלארוס שלה יש שלוש פטמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully