וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב בורנשטיין: "אלך עם הראל סקעת לשרוף צמיגים מול בית רוה"מ"

3.8.2017 / 17:00

הוא אב לשתי בנות מתוקות, אותן הוא מגדל עם בעלו – לו הציע נישואים בצורה די מוזרה ולא רומנטית, אבל היי, הם ביחד כבר 11 שנים. בנוסף, הוא מטפח קריירה טלוויזיוניות מצליחה ויש לו הרבה מה לומר לממשלה ובעיקר לאמיר אוחנה – נדב בורנשטיין בראיון נוקב. וואלה! סלבס מב

ראובן קסטרו

הוא החל את דרכו כעיתונאי, אך מהר מאוד עבר לפרונט כאחד המגישים היותר מסוקסים בעל קול הבס שגורם לכולכם לרטוט. אבל אתן יכולות (או יותר נכון, יכולים) להירגע, כי נדב בורנשטיין תפוס חזק כבר למעלה מעשור. אה כן, והוא גם נישא לא מזמן לבעלו, כפיר, איתו הוא מגדל שתי בנות מתוקות, אופק ועופר.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

נדב בורנשטיין. ראובן קסטרו
כועס על הממשלה. נדב/ראובן קסטרו

בטיימינג מושלם – רגע אחרי שהנחה את הפגנת הענק נגד החלטת הממשלה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים ורגע אחרי שעלתה לאוויר העונה השנייה של תכניתו, "הכי טעים בעולם" בקשת, התיישב בורנשטיין לראיון אישי, ונראה שיש לו לא בטן מלאה על הממשלה בישראל. "אני מרגיש מושפל", הוא אומר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נדב בורנשטיין. ראובן קסטרו
הולך לשרוף צמיגים/ראובן קסטרו

אבל בורנשטיין לא מדבר רק על היחס המשפיל שהוא וקהילת הלהט"ב מקבלים מהמדינה – בראיון לאדם סרור, מדבר המגיש המסוקס גם על האושר הגדול בלגדל שתי תאומות מתוקות, אותן הביאו בהליך פונדקאות (שעלה מאות אלפי שקלים, ושוב תודה לממשלת ישראל) ועל הדרך בה הציע נישואים לבן זוגו, לא תאמינו איך!

נדב בורנשטיין. ראובן קסטרו
המדינה לא אוהבת את התאומות שלי/ראובן קסטרו
נדב בורנשטיין. ראובן קסטרו
אמיר אוחנה הוא פסאדה!/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully