וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים ללוסי דובינצ'יק: "היא דיברה עם הרופאים"

2.8.2017 / 14:59

אחרי שעות מורטות עצבים, בהן הייתה מורדמת ומונשמת לאחר שנותחה, מקורבים לשחקנית המפורסמת, לוסי דובינצ'יק, אמרו לוואלה! סלבס כי בשעות הבוקר הייתה בהכרה ואף אמרה מספר מילים לצוות הרפואי

(צילום: ניב אהרונסון)

שעות לא קלות עברו על משפחתה של השחקנית, לוסי דובינצ'יק, שנפלה אתמול מקומה רביעית בבניין מגורים, והובהלה לבית החולים במצב קשה כשהרופאים מנסים לייצב את מצבה. לאחר הגעתה, נכנסה דובינצ'יק לחדר ניתוח ויצאה משם כשהיא מורדמת ומונשמת, ללא כל עדכון על מצבה הרפואי.

אחלו ללוסי החלמה מהירה בדף הפייסבוק של וואלה! סלבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבה להכרה. לוסי דובינצי'ק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, בשיחה עם וואלה! סלבס, מספרים מקורבים לשחקנית כי הבוקר דובינצ'יק הייתה בהכרה: "לוסי דיברה עם הרופאים בשעות הבוקר", סיפר המקורב. עוד הוסיפו כי "היא אמרה מספר מילים לבני המשפחה שנמצאים ליד מיטתה. כמובן שלא הכל בבירור מכיוון שהיא תחת השפעה של משככי כאבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לוסי דובינצ'יק. שי מתניה, מערכת וואלה! NEWS
לוסי דובינצי'ק/מערכת וואלה! NEWS, שי מתניה

נועם דובינצ'יק, דוגמן ואחיה של השחקנית, פרסם בעמוד האינסטגרם שלו תמונה של שניהם וכתב: "כפי שאתם כבר בטח יודעים, אתמול אחותי אושפזה בעקבות הנפילה", כתב האח האוהב והוסיף, "תודה לכם על כל התמיכה, הדאגה והעזרה שהבעתם. לקח לי זמן לעכל את חומרת המצב והבום התקשורתי רק העיק עליי ועל משפחתי.

מצבה של לוסי יציב כרגע עם מספר רב של שברים, כולנו ממתינים לעדכונים נוספים מהרופאים ואין לנו שום דבר לחדש בנושא. אני והמשפחה בילינו שעות בבית החולים במשך הלילה והיום בהמתנה לפיסת מידע חדשה לגבי מצבה. כולנו דאגנו מאוד ובמשך כל שעות ההמתנה לא ידענו כיצד להתמודד עם הסיטואציה הלא צפויה והנוראית הזאת.
כרגע, כולנו מקווים, שהשיקום יעבור בקלות ושהכל יחזור לקדמותו כמה שיותר מהר", כתב נועם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובינצ'יק, ששהתה אמש (ג') בדירה ביפו, נפלה מקומה רביעית, מסיבות שעדיין לא ברורות ונמצאות תחת חקירה של המשטרה. צוות רפואי של מגן דוד אדום שהגיע למקום, העניק לה טיפול ראשוני ופינה אותה לבית החולים – שם נקלטה במחלקת טיפול נמרץ. כעת, מחכים קרובי המשפחה והחברים לעדכונים נוספים לגבי מצבה הבריאותי.

מבית החולים נמסר: "אין שינוי במצבה של לוסי דובינצ'יק. היא עדיין מוגדרת במצב קשה אך יציב. מורדמת ומונשמת. בשלב זה, לא נשקפת סכנה מיידית לחייה. אני מבהיר שכל מידע שיימסר על ידי גורם שאינו מבית החולים אינו מוסמך. בסיכום עם המשפחה, לא יתנו הצהרות לתקשורת מטעמם או מהצוות הרפואי.המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה ולא להגיע לבית החולים".

וואלה! סלבס מאחלת החלמה מהירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתפללים לשלומה. לוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך
לוסי דובינצ'יק. רפי דלויה
דובינצ'יק/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully