וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה לנצח: מי הזוג המפורסם הדביק ביותר בישראל?

5.8.2017 / 0:13

הסטאר קורא לה מאמי ורואה לבבות בעיניים, בזמן שהמפורסמת לא מסוגלת להפריד את השפתיים שלה מהפה שלו - ועכשיו וואלה! סלבס מאפשרת לכם להכתיר באהבה, מי הזוג הנוצץ הכי דביק? יודה ושלומית, אסי ואלברט או בכלל בר ועדי, אתם קובעים

לאב דווקא? בעוד שהמון ישראלים נערכים מבעוד מועד לקראת חג האהבה - ט"ו באב - שיערך בתחילת השבוע, יש כמה זוגות מפורסמים שלא זקוקים ליום או יומיים מיוחדים בשנה על מנת להרעיף את אהבתם על בן או בת הזוג שלהם, במגע, מתנה או סתם פרח שקטפו בגינה, כולל תיעוד מרגש ברשתות החברתיות כמובן. הרי אם זה לא שם, זה לא קיים.

בין אלה שאוהבים כל השנה ולא רק בימים שבהם המסעדות עמוסות, ערוצי הסרטים משדרים ספיישלים רומנטיים בכיכובה של ג'וליה רוברטס וכולם נזכרים לפרסם תמונה צמודה לחצי השני שלהם - גם כמה מהאנשים המפורסמים ביותר בישראל, שפשוט לא יכולים לחיות בלי הצמוד/ה, כולל הלבבות בעיניים.


רכלו על הכוכבים המאוהבים בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולם מתלקקים, אבל מי הכי דביקים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר רפאלי למשל, לא מפסיקה להטריד את בעלה עדי עזרא בשלל צילומים של בני טיפשעשרה. דנית גרינברג הכריחה את אליאב אוזן להשתתף בעוד ריאליטי, ואסי עזר מטריל את בעלו אלברט אסקולה בתגובות שובבות באינסטגרם. אבל מי הכי דביק, שלומית ויהודה, או אולי אילנית עם אלירז? וואלה! סלבס מאפשרת לכם לחשוב ולבחור באהבה, את הזוג שהכי צמוד באופן מנקר עיניים. נשיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully