וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 פעמים שבהן נורת' ווסט עשתה "פרצוף תשעה באב"

1.8.2017 / 12:10

פנים שמציגות אי-שביעות רצון או עגמומיות? רק תשאלו את אחת הילדות המפורסמות בעולם, בתם הבכורה של קים קרדשיאן וקניה ווסט - שהפכה את הביטוי "פרצוף של תשעה באב" לשגרה. נורת' ווסט, וואלה! סלבס יודעת שאת קסם

לפני ארבע שנים וקצת זה קרה, העולם קיבל את יורשת העצר לבית קרדשיאן שהיא תוצאה מזיווג של מלכת ריאליטי- טראש וראפר מגלומן - ומאז, שום דבר לא כפי שהיה. כנראה ככה זה כשקוראים לך נורת' ווסט (צפון מערב, בתרגום חופשי) ואת גדלה מול צלמי הפפראצי, שמקיפים באופן קבוע את אמא קים (המתפשטת) קרדשיאן ואבא קניה (הרופף) ווסט: אין סיבה להיות שמחה מכל ההמולה המלחיצה שלתוכה נולדת.

נורת', או נורי, תועדה אלפי פעמים בחייה - אם בתמונות סלפי מפורסמות של אמה, על ידי צוות הפקת הריאליטי המשפחתי המדובר של הקרדשיאנ'ז או מן הסתם, על ידי הפלאשים המציקים שמלווים את אמה ואביה בכל מקום אליו הם מגיעים. אבל בשונה מחברים קטנטנים בתוך הפמילייה, מאחיה הרגוע סיינט או ממשפחות מלוכה אחרות (היוש, פרינס ג'ורג'), נדמה שליטל מיס ווסט מעולם לא היתה מרוצה מהעובדה שמתעדים אותה - והיא מראה את זה, במבט זועם, מזלזל, חולמני או סתם מפוחד (שאמא עשתה ממנו קימוג'י).


רכלו על הפרצופים של נורת' ווסט בפייסבוק

נורת' ווסט. ספלאש
מרוצה קצת פחות מהכל. נורת' ווסט/ספלאש

לרגל יום החורבן המסורתי, עליו הטבע הביטוי "פרצוף של תשעה באב" (שפירושו פנים עצובות, נפולות, או כאלה שמביעות אי-שביעות רצון), וואלה! סלבס אספה כמה דוגמאות שבהן נורת' ווסט צועקת, בוכה, מתלוננת, חשדנית או פשוט לא שמחה מול המצלמה. נורי, למה כל כך רצינית? ככה זה נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully