וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה מרשה לעצמה להתלכלך

29.7.2017 / 0:05

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: הביקיני של שיר אלמליח, בקהאם בטיול מלא טסטוסטרון ואנחל בונני מכוסה בניילון. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ. ריטה, עיבוד תמונה
רק נראה נוצץ/עיבוד תמונה, ריטה
רק נראה נוצץ. ריטה, עיבוד תמונה
רק נראה נוצץ/עיבוד תמונה, ריטה

תמיד דמיינתם את ריטה מתפרעת על הבמה או קלאסית כשהיא הולכת ברחוב? אז זהו, שמתברר שהדיווה גם יודעת לחשוף את הצד הלא כל כך מהוגן שלה. #ימי_התום עברו, חלפו, במיוחד כשהיא שופכת על עצמה ליטרים של צבעים בכל גווני הקשת בענן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רק נראה נוצץ. שיר אלמליח, עיבוד תמונה
רק נראה נוצץ/עיבוד תמונה, שיר אלמליח

לא, כי בעוד שהחברות שלכן מעבירות ביקורת על הדאק פייס בתיעוד האחרון שפרסמתן והחבר'ה צוחקים בגלל הצילום שהפצת עם הסיגריה מהים, שיר אלמליח הכי #טבעית כשהיא פונה לכיוון השמש מול העדשה, ממש כמו חמנייה רעננה שקולה את גרעיניה בחמסין. רגע, בכלל הצלחתם לקרוא אחרי ש(שוב) ראיתם אותה בביקיני?

רק נראה נוצץ. סטטיק, עיבוד תמונה
רק נראה נוצץ/עיבוד תמונה, סטטיק

יש כאלה שממש הולכים על הרגליים כשהם נדרשים להגיע ממקום אחד לאחר, אבל לא סטטיק. לא ולא, לזמר הצעיר יש אנשים שעושים זאת עבורו מדי פעם. אתם עדיין מתאמצים ולא מתרגלים לחיים על פי סטטבוי? #עלובי_החיים.

רק נראה נוצץ. בקהאם, עיבוד תמונה
רק נראה נוצץ/עיבוד תמונה, בקהאם
רק נראה נוצץ. בקהאם, עיבוד תמונה
רק נראה נוצץ/עיבוד תמונה, בקהאם
רק נראה נוצץ. בקהאם, עיבוד תמונה
רק נראה נוצץ/עיבוד תמונה, בקהאם

בנות, הסתכלו על הגבר לצדכן. עכשיו הסתכלו על דיוויד בקהאם - #אליל, במילה אחת - כשהוא יוצא לטיול גברברים עם חבר טוב. רק הוא, הטבע, האופנוע והחבר החביב. עכשיו חזרו לבחון את הגבר שלכן, את בקהאם, חזרו אל ההוא שאתכן, ושוב אל מיסטר בקס. לצערכן, הגבר שלכן הוא לא דיוויד בקהאם.

רק נראה נוצץ. רונה לי שמעון, עיבוד תמונה
רק נראה נוצץ/עיבוד תמונה, רונה לי שמעון

עבור רונה לי שמעון, קיילי ג'נר היא כנראה אימפריה, בעוד שעל הבמה רונה עצמה היא היסטריה. לכן כנראה, בטרם תעלה להופיע מול קהל, היא משתמשת בתאורה אה-ל-הקרדשיאן הצעירה, על מנת להגיע לתוצאה המושלמת (אחרי איפור-שיער-פילטר מחמיא): #פני_מלאך!

רק נראה נוצץ. אנחל, עיבוד תמונה
רק נראה נוצץ/עיבוד תמונה, אנחל

בפינת הביזאר: אנחל בונני אולי מנסה ללמוד איך למרוח מייק אפ או להצר את אפו באמצעות פודרה וקצת צללית, אבל מה לעזאזל הוא עושה עם הניילון על הפנים, במה שנראה כמו סוג של מחסן ביוטי? #קוסמטיק_קלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully