וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מות אמיר פרישר גוטמן: עצומה לחקיקה למען זוגות גאים על שמו

24.7.2017 / 12:20

הרשת מתאבלת על הזמר והיוצר בדרך מיוחדת ומרגשת: לצד תמונות וקטעים שנכתבו לזכרו של אמיר פרישר גוטמן, עשרות אלפי אנשים חתמו על עצומת רשת שקוראת להסדיר בחקיקה את נושא אימוץ הילדים על ידי הזוגות הגאים ולחוקק את החוק על שמו של המנוח. וואלה! סלבס חותמת

יח"צ - חד פעמי

במקביל למותו הטראגי של אמיר פרישר גוטמן אתמול (א'), קמה גם יוזמה מבורכת בהשראתו של הזמר והיוצר שריגש ישראלים רבים כל כך: עצומת רשת, שקוראת לכנסת לחוקק חוק על שמו של המנוח, שיסדיר את נושא אימוץ הילדים על ידי בני זוג גאים. זאת, כנראה בעקבות השתתפותו של פרישר גוטמן, יחד עם בעלו ינאי ובנם רוי (4), בהפגנה שנערכה ביום חמישי שעבר בעיצומה של סערת האימוץ לזוגות חד מיניים ופועלו הרב בכל הנוגע לזכויות הקהילה הגאה.


שתפו את תחושותיכם בדף הפייסבוק של וואלה! סלבס

הקוסם מותק של פסטיבל. רפי דלויה
אמיר פרישר גוטמן ובנו רוי/רפי דלויה

אמיר וינאי פרישר גוטמן, נישאו בשנת 2009 כבני הזוג המפורסם הראשון שערך חתונה גאה בארץ. לפני ארבע שנים, בתום הליך פונדקאות שאותו תיארו בני הזוג כ"יקר", נולד בנם המשותף רוי - שזכה לאהבה גדולה משני האבות שלו, שגידלו אותו ככל המשפחות והציגו בגאווה את האהבה שלהם.

כשנה אחר כך, כתב אמיר מכתב בשמו של בנו לראש הממשלה, בו הסביר כי "לא כמו כל הילדים, אני חי במדינה שלא מקבלת את שני ההורים שלי כהורים שלי. לא כמו כל הילדים - המדינה שלי לא מכירה באהבה שלהם ובנישואין שלהם ולמרות ששניהם הכי מדהימים ושניהם הכי חשובים לי בחיים - הם ואני לא נחשבים אזרחים שווים... הייתי רוצה שתשנה את הדרך שבה מתייחסים לילדים כמוני במדינה שתעניק ותכבד את הזכות של כולם להיות הורים ולהקים משפחה".

כעת, נדמה שהעצומה על חקיקה מוסדרת של הכנסת, אותו מארגניה כינו "חוק אמיר פרישר גוטמן", סוחפת את הציבור הישראלי. בעוד שרק אתמול אחר הצהריים עלתה לרשת, הבוקר (ב') לפי שעה, עמדה על כמעט 35,000 חתימות מתוך 50 אלף אפשריות. על פי התיאור באתר, העצומה "למען חוק אמיר פרישר גוטמן ז"ל, שיאמר שגם משפחות חד מיניות יכולות לאמץ". פרישר גוטמן, כך ניתן להאמין, היה מסכים ומברך על היוזמה.

עוד באותו נושא

אמיר פרישר גוטמן: התיעוד האחרון לפני הטביעה

לכתבה המלאה
עצומה - אמיר פרישר גוטמן. אתר עצומה, צילום מסך
העצומה ל"חוק אמיר פרישר גוטמן"/צילום מסך, אתר עצומה
אמיר וינאי פרישר גוטמן. אינסטגרם, צילום מסך
אהבה היא אהבה. התמונה המשפחתית בפרופיל האינסטגרם של ינאי פרישר/צילום מסך, אינסטגרם
אמיר פירשר גוטמן ומשפחתו. אינסטגרם, צילום מסך
ינאי ואמיר פרישר גוטמן במצעד הגאווה בחודש שעבר/צילום מסך, אינסטגרם
אמיר פירשר גוטמן ומשפחתו. אינסטגרם, צילום מסך
משפחת פרישר גוטמן עם חברים, בהפגנה למען שוויון באימוץ למשפחות גאות/צילום מסך, אינסטגרם
ינאי פרישר גוטמן. שוקה כהן, מערכת וואלה! NEWS
ינאי פרישר והבן רוי פרישר גוטמן/מערכת וואלה! NEWS, שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully