וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עובר על מריה קארי?

20.7.2017 / 11:23

מעריצים שהגיעו להופעה של הדיווה, כנראה לא ממש אהבו את מה שראו על הבמה, ולא, לא מדובר על המראה של הזמרת המוכשרת, אלא על ההופעה הצולעת שלה שאכזבה לא מעט מעריצים. אז מה עובר על מריה קארי? וואלה! סלבס מדשדשת

ספלאש

היא נחשבת לאחת הזמרות המצליחות של כל הזמנים – כזו שזכתה בחמישה פרסי גראמי, הוכתרה כאמן הנמכר ביותר בשנות התשעים וגרפה 14 פרסי בילבורד, אז איך לעזאזל מריה קארי מרשה לעצמה לתת הופעה כמו זו שנתנה ביום שני האחרון? זה, פחות או יותר, מה שחשבו כל המעריצים של הזמרת המפורסמת שהגיעו לצפות בהופעה שלה בווגאס.

רוצים עוד רכילות?
שוברת שתיקה: דנה אינטרנשיונל מגיבה על סערת האימוץ
דוגמניות לא אוכלות? הג'וב החדש של שביט ויזל

מה דעתכם על ההופעה של מריה? רכלו לנו בפייסבוק

מריה קארי. ספלאש
מה עובר עליה?/ספלאש

קארי, שבמשך שנים מציגה לעולם פיגורה משתנה, הגיעה בשני האחרון להופיע בווגאס, אך נראה שהגברת המזמרת כבר לא כתמול שלשום. אתם יכולים להירגע, וואלה! סלבס לא שמנפובית ולא מדברת על העלייה במשקל של הדיווה, אלא על העובדה שקארי בקושי שזזה על הבמה ובעיקר סימנה את התנועות. התגובות, מן הסתם, לא איחרו לבוא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקושי זזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעריצים שהיו בקהל יצאו מאוכזבים מההופעה ומיהרו לפרסם סטטוסים זועמים ברשתות החברתיות, "אני דורש החזר כספי", כתב מעריץ אחד, בזמן שמעריץ אחר כתב, "מי לעזאזל שילם על זה? אני רוצה לדעת". הסרטון של קארי, בו היא בקושי מצליחה לזוז, הפך לוויראלי וגרף לא מעט תגובות ובעיקר בדיחות גם מצד אנשים שלא היו בהופעה. אז מה עובר על אחת הדיוות הכי גדולות של כל הזמנים?

עוד באותו נושא

דיווה מהגיהנום: מריה קארי התעצבנה והבריזה לעיתונאים

לכתבה המלאה
מריה קארי. ספלאש
הכל בסדר, מאמי?/ספלאש

ההערות על הדרדרות במצבה מגיעות לצד ההתנהגות הבלתי נסבלת שלה בביקורה האחרון בישראל - אז התייחסה בזלזול לעיתונאים שהגיעו לסקר את המוצר אותו היא מייצגת.

וואלה! סלבס נגד שמנופוביה אבל גם נגד דיוות שלא יודעות מתי לפרוש

מריה קארי. GettyImages
מה עובר עליה. מריה ב-2016/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully