וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל: "חוסר הצדק חונק את הגרון"

20.7.2017 / 2:00

ההחלטה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים הותירה את הדיווה הבינלאומית ללא מילים. עכשיו, מספר ימים אחרי, דנה אינטרנשיונל מחליטה לשבור שתיקה ולהסביר למה זה כל כך כואב לה. היום (ה'), היא גם תופיע בהפגנה עם החידוש שלה לשיר "ילדים זה שמחה". וואלה! סלבס גאה

יח"צ - חד פעמי

הרשת געשה בימים האחרונים, מפורסמים, אנשי רוח וגם אנשים אנונימיים – כולם יצאו כנגד אי הצדק שנגרם לאנשי הקהילה הגאה, שמונע מהם לאמץ ילדים. הראל סקעת קרא לא לבני נוער לא להתגייס לצבא, מיקי בוגנים דרש שיפסיקו להתייחס ללהטב"ים כאל אנשים מסוג ב' ודניאל מורשת הגדיל לעשות כשבצעד אמיץ - יצא מהארון. ורק קול אחד היה חסר בכל הרעש, הקול של הדיווה הבינלאומית – דנה אינטרנשיונל.


מה דעתכם על הדעה של דנה? רכלו לנו בפייסבוק

דנה אינטרנשיונל. איתן טל, תמונות גולשים
שוברת שתיקה. אינטרנשיונל/תמונות גולשים, איתן טל

הנה, אתמול (ד'), מספר ימים לאחר שהתפרסם דבר ההחלטה, החליטה אינטרנשיונל להשמיע את קולה - בפוסט נוקב בפייסבוק. "הכאב, הכעס והעלבון מכל מה שקרה בימים האחרונים, גרמו לי להשתתק, לא יודעת אפילו למה", הסבירה דנה את השתיקה שלה, "לא הרגשתי שאני מוצאת את המילים הנכונות שיוכלו להביע את מה שאני מרגישה ונמנעתי מלענות לזה בתקשורת. הראל, אסי, גל ואפילו סטטיק, עשו את זה כל כך טוב ונכון", כתבה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דנה אינטרנשיונל, קליפ רותי. איתן טל,
הכעס והכאב/איתן טל

"אז לפעמים, כשהעלבון ותחושת חוסר הצדק חונקים את הגרון, מנסים לשיר את זה. אלוהים, הבריאה, ילדים, משפחה, הם של כולם. מי שמנסים להפקיע משהו מאלה מאנשים שונים ממנו, לא שייכים לעולם החדש. הם שאריות מעולם גזעני חשוך ואחר של המאה הקודמת. ייקח זמן אבל הם גם יגיעו אל הדרך הנכונה... ילדים זה שמחה. לכולם". והוסיפה את הביצוע שלה לשיר "ילדים זה שמחה", אותו היא גם תבצע מחר - בהפגנת הענק שתתקיים מחר מול קריית הממשלה בתל אביב בשעה 18:30. ברור שכולכם מוזמנים!


וואלה! סלבס חולמת מדי לילה שדנה אינטרנשיונל תאמץ אותה ותהפוך אותה לדיווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully