וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז, אילנית או גל גדות? מי מתאים להנחות את "האח הגדול"

15.7.2017 / 4:59

הרבה לפני שעינו של "האח הגדול" תבחן את משתתפי הריאליטי מחדש, כבר החלה חרושות השמועות סביב זהות המנחים החדשים של התחרות. ברור שוואלה! סלבס רוצה לשמוע במי אתם הייתם בוחרים להנחות את התכנית, אז קדימה - הצביעו

אחרי שנים שבהן ארז טל שלט בבית "האח הגדול" (לצד אסי עזר ואז קורין גדעון), כשתכנית הריאליטי המצליחה עוד היתה של הזכיינית קשת - ההפקה תעבור בקרוב למתחרים מרשת. זה אומר בית חדש מרושת במצלמות, משימות שונות ועלילה מרגשת לא פחות, בהובלת צמד מנחים חדש לחלוטין. מרגש? לא פחות מאלה שינסו להתחרות בתכנית המתועדת היטב.


רכלו על מנחי "האח הגדול" החדש בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי ינחה את "האח הגדול"?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבועות האחרונים, חרושת השמועות סביב זהות המנחים שיובילו את הריאליטי האוהב על הצופים בארץ מתגברת. הנה, גם וואלה! סלבס דיווחה לכם שיש מצב שבו אלירז שדה ואילנית לוי ינחו יחדיו את התכנית הפופולרית שגילתה לכם את צ'ארמר שהפך לאהובה בחיים האמיתיים של מלכת היופי הנצחית.

עם זאת, האפשרויות מגוונות, כך שאחרי מחשבה קפדנית - וואלה! סלבס בחרה עבורכם כמה אפשרויות, חלקן מציאותיות יותר ואחרות קצת פחות, לזיווגים שיעמדו על הבמה מחוץ לבית ויפטפטו על האנשים שכלואים בין הקירות המצולמים 24/7. גל גדות, און רפאלי, רותם סלע (פלוס קאמבק של אסי) אתם בוחרים מה הזוג המנצח שלכם להנחיית "האח הגדול". קדימה, הצביעו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully