וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת: "רציתי להצית צמיגים מול בית רוה"מ"

13.7.2017 / 17:03

לרגל השקת המופע החדש שלו שמציין עשר שנות פעילות, הראל סקעת מגיע לראיון חגיגי ומדבר על הילד מ"כוכב נולד", ההצלחה המסחררת, היציאה מהארון, על הרצון להביא ילדים וגם על סטטיק ובן אל. וואלה! סלבס מבייצת

מגד גוזני

אחורה בזמן: גמר העונה השנייה של "כוכב נולד", בזמן שכולם היו בטוחים שהראל סקעת מנצח בהליכה - צביקה הדר מכריז על מהפך ומניף את ידו של הראל מויאל כזוכה של העונה.
חזרה בזמן: השנה 2017 – אותו ילד מתוק בשם סקעת הוא אחד הזמרים המוערכים והמוכרים בתעשייה המקומית, שמציין עשור של עשייה עם מופע חדש, "אהבה מסובבת הכל", שכל הכרטיסים אליו כבר נמכרו!

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

הראל סקעת. מגד גוזני
חוגג עשור! הראל/מגד גוזני

רגע לפני שהוא פוצח בסיבוב ההופעות (8.8 באמפי שוני), הגיע סקעת לראיון אישי וחגיגי עם אדם סרור, במהלכו נזכר הזמר בילד החמוד שכיכב בפריים טיים של ערוץ 2 ועל החששות שלא להיזכר כפליט ריאליטי. עוד מדבר סקעת על ההצלחה שלו, על הרצון שלו להמשיך ליצור ועל הפחד שיום אחד זה יגמר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הראל סקעת. מגד גוזני
זוגיות מנצחת/מגד גוזני

אבל לא רק, כי סקעת מדבר גם על הזוגיות היציבה שלו עם מגיש הטלוויזיה והדוגמן, עידן רול, איתו הוא חי כבר שש שנים. אך נראה שלא הכל ורוד בחיי הזוג הנוצץ, בראיון חושף הזמר שבשנתיים האחרונות הוא ורול מנסים להביא ילד בהליך פונדקאי אך נתקלים בהמון קשיים מצד הממשל, "יש פה קהילה שלמה ששמים עליה פס", אמר סקעת בזעם, "אותי זה כרגע מאוד מעצבן, מעצבן ברמה שאמרתי לעידן 'אני נשבע לך, בא לי ללכת לבית ראש הממשלה ולהצית שם גלגלים' - זה מתסכל אותי מאוד".

הראל סקעת. מגד גוזני
רוצה ילדים. הראל ואדם/מגד גוזני
הראל סקעת. מגד גוזני
כועס על הממשלה/מגד גוזני
הראל סקעת, הביצה. מגד גוזני
לא סתם פליט ריאליטי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully