וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת על הקושי בהבאת ילדים: "מבואס על המדינה שלנו"

12.7.2017 / 0:01

הזמר, שיתארח בסוף השבוע בתכנית "הביצה" עם אדם סרור לרגל מופע לחגיגות העשור - מגלה שהוא ובן הזוג נמצאים בתהליך הבאת ילדים באמצעות אם פונדקאית, שכולל הרבה תסכול בדרך ליעד הנכסף. "יש פה קהילה שלמה שפשוט שמים עליה פס", טוען הראל סקעת. וואלה! סלבס שווה

מגד גוזני

הראל סקעת הוא כבר זמר מוכשר, יוצר מוזיקלי, גבר נאה למראה ושחקן מלהיב על הבמה, אבל יש עוד תואר שהכוכב, שנולד אי שם בעשור הקודם, מבקש להוסיף לעצמו - אבא. בעוד שהוא ובן הזוג עידן רול מדגמנים מערכת יחסים יציבה כבר שנים רבות, מתברר שהזוג הגאה עובר בתקופה האחרונה הליך בתקווה שבסופו יביאו לעולם ילדים באמצעות אם פונדקאית, מה שכולל גם קשיים רבים, עליהם זועם סקעת.

לרלג המופע החדש שלו, "אהבה מסובבת הכל", הגיע הזמר המוכשר להתארח בתכנית "הביצה" עם אדם סרור, שתשודר בוואלה! סלבס בסוף השבוע הקרוב, שם גילה שאת החגיגות הוא ורול שומרים לאחרי לידת צאצא משותף ("בעזרת השם"). עם זאת, בכנות מדהימה הוא חושף את המטען שיש לו כלפי הבירוקרטיה בישראל.

רכלו על הווידוי של הראל סקעת בפייסבוק

הראל סקעת, הביצה. מגד גוזני
הדרך היא קשה מאוד. הראל סקעת/מגד גוזני

"אני חייב להיות כנה ולא אכפת לי שאנשים רואים את זה - ולהגיד שאני מבואס על המדינה שלנו ברמות", מסביר סקעת באולפן וואלה!NEWS, "אני מתוסכל מזה, זה תהליך קשה ממש, תהליך... שאם לא היתה המתנה הזאת בסוף, היית אומר 'למה אני צריך לעבור את הדבר הזה'".

"זה כמו מוזיקה שאתה כל כך רואה את הנקודה בסוף, שלא מעניינת אותך הדרך", אמר, "אבל הדרך היא קשה מאוד ולא פיירית. התחלנו את התהליך, יש פה קהילה שלמה של אנשים שפשוט שמים עליה פס".


בראיון המלא עם הראל סקעת תוכלו לצפות בסוף השבוע הקרוב, באתר וואלה! סלבס.

גאים לאהוב

סקעת חוגג עשור בנשיקה לוהטת

לכתבה המלאה
הראל סקעת. רפי דלויה
בקרוב אבא ואבא? סקעת עם בן הזוג, עידן רול/רפי דלויה
הראל סקעת, הביצה. מגד גוזני
"חייב להיות כנה". סקעת/מגד גוזני
הראל סקעת, עידן רול. אביב חופי
הורים יפים לעתיד. הראל סקעת ועידן רול/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully