וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של בת חן סבג על הזוגיות: "הבת שלי מאושרת, אורנה בנאי מדהימה"

צילום: ניר פקין

11.7.2017 / 15:44

מתברר שמה שהיה לכוכבת "מטומטמת" לומר על הזוגיות המסקרנת שהיא מנהלת עם בנאי, ריגש גם את אמה של בת חן סבג - שהגיבה בעמוד הפייסבוק של וואלה! NEWS ושלחה לאורנה נשיקות. "בת שלי, גאה בך ובבחירות שלך", כתבה. וואלה! סלבס יא מאמא

(צילום: ניר פקין)

בין כל המברכים על הזוגיות של אורנה בנאי המצחיקה וכוכבת הסדרה "מטומטמת", השחקנית בת חן סבג, עליה קראתם בשבוע שעבר בוואלה! סלבס, הייתה גם מי שמכירה את בת חן באופן שונה מהרגיל. בכל זאת, מדובר באמא שלה. ועוד איזו אמא.


עוד ידיעות מרגשות? הנה:
קים קרדשיאן יוצאת לבלות. בחזייה
חריף! אביב אלוש בסיבוב קניות לוהט

רכלו על תגובתה של אמא של בת חן סבג בפייסבוק

בת חן סבג, אורנה בנאי. שוקה כהן
גאות יחד. בת חן סבג ואורנה בנאי/שוקה כהן

היום (ג'), עם פרסום התגובה הראשונה של סבג על הזוגיות עם בנאי ("אני מבסוטה!"), אמה של השחקנית העולה החליטה להביע את דעתה שלה על החברה החדשה של בתה - בפומבי.

האם הגאה, רבקה סבג, ראתה את הפוסט על פרסום התגובה בעמוד הפייסבוק של וואלה! NEWS ובחרה לברך את הזוג המאושר מכל ליבה, אל מול כל הגולשים. "בת יפה וחכמה ומוכשרת שלי, גאה בך ובבחירות שלך", כתבה האם והוסיפה "לאורנה המדהימה, נשיקה מיוחדת ממני, שמחה בבואך אלינו למשפחה". אמא למופת!

אמה של בת חן סבג בתגובה בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
אמה של בת חן סבג בתגובה בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק
אמה של בת חן סבג בתגובה בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
אמה של בת חן סבג בתגובה בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

כמובן שאמה של סבג לא זכתה רק לאהבה מגולשים שכינו אותה "אמא מדהימה", אלא גם לתגובות של אנשים רעים וחשוכים שענו לה בבוטות וחוסר סובלנות. "הבת שלך בחרה בן אדם ללא דרך ארץ, גם מכוערת וגם רעה", נכתב באחת התגובות. בהמשך כתבה מישהי אחרת, "אמא, גם כשהיא מקבלת את זה, בטוח שהיא לא שלמה עם זה גם אם היא תגיד או במקרה הזה תכתוב שזה בסדר", כשהם מתייחסים לזוגיות הגאה של בת חן עם בנאי.

אבל כמו מלכה אמיתית, רבקה ענתה גם למשמיצים. "עוד לפני היותי 'אמא' קיבלתי את העובדה שלאדם בהיותו אדם יש זכות לחיות את חייו לפי רצונו, השקפותיו ונטיותיו!", הסבירה, "עצוב לי שיש עדיין בעולמנו אנשים שחיים בעולם חשוך כגון ימי הביניים וכגון איראן של היום, כתבתי את הדברים מליבי ולא בגלל שהייתי חייבת!". מלכה.

לסיכום, כתבה סבג האם, "הבת שלי מאושרת ואנחנו מאושרים יחד איתה באמת!!! חוצמזה אורנה אדם מקסים!". כאמור, אמא לתפארת מדינת ישראל.


רבקה, בא לך לאמץ גם את וואלה! סלבס?

פאן לה

אורנה בנאי מבלה בכיף

לכתבה המלאה
בת חן סבג. ניר פקין
לא מרחיבה במילים. בת חן סבג/ניר פקין
אורנה בנאי. רפי דלויה
כבר הכרת את המשפחה? אורנה בנאי/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully