וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזהים את 17 כוכבי הענק, כשעוד היו ילדים חמודים?

13.7.2017 / 14:13

כבר ראיתם אותם על במות ענק, נוצצים על שערי מגזינים או בעטיפות תקליטים בחנויות המוזיקה - האם תזהו את הכוכבים הבינלאומיים האלה בתמונות מהעבר, כשצולמו בתור ילדים חמודים? אתם חייבים לנסות, בכל זאת, וואלה! סלבס נוסטלגית

יש להם מיליוני מעריצים ברחבי העולם, הרבה יותר מכמה מיליוני דולרים בחשבון הבנק ועשרות אלפי תמונות ברשתות החברתיות. סביר להניח ששמעתם את קולם הערב בשיר וזמר, שמם עלה בשיחות יותר מפעם אחת, קראתם עליהם כתבה צהובה או שתיים או אלף (!) וראיתם את הפנים המוכרות שלהם, אוהו, כמה שראיתם את הפרצוף שלהם - על המסכים, שערי העיתונים ובקולנוע: הכוכבים הבינלאומיים, הם בכל מקום.


הצלחתם לנחש? רכלו עם וואלה! סלבס בפייסבוק

אבל עוד הרבה לפני שרי-רי, מיק או קווין בי הפכו לסופרסטארז ברחבי הגלובוס, גם הם היו ילדים חמודים שרק רוצים לרקוד ולשיר. בטרם נגעו בתהילה, אבל ממש, קניה עשה ראפ עם עצמו וטיילור פתח את הפה הגדול שלו גם בתור שובבון צעיר בן טיפש-עשרה. איך הם נראו? אז זהו, שיש כאלה שבכלל לא תזהו!

ברוח הנוסטלגיה, וואלה! סלבס ליקטה עבורכם כמה מהשמות והפרצופים הכי מוכרים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית, בתמונות מהעבר הרחוק שלהם - הרבה לפני הטיפולים הקוסמטיים, האיפור והפוטושופ שעשו אותם גדולי אומת הבידור - ומבקשת מכם לנחש במי מדובר. תצליחו לזהות את מדונה או מארס? נראה אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully