וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הנישואים שהסעירה את העולם

7.7.2017 / 0:08

התאומים שמשגעים את העולם, נסיכת הפופ שהגיעה לישראל, הכוכב שהחליט לפרוש מהסדרה בכיכובו, כוכבת הריאליטי שעוכבה בשדה התעופה של הבהאמס וכמובן, הצעת הנישואים שעוררה סערה בעולם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ספלאש

את הרשימה פותחת המלכה האם, הלא היא ביונסה ששיגעה עולם שלם עם הסודיות על דבר לידת התאומים. אז זהו, עכשיו אפשר לנשום לרווחה – יש תאומים וקוראים להם: רומי וסר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש שמות! ביונסה וג'יי זי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, עדיין עם אבק כוכבים, כי נסיכת הפופ הבלתי מעורערת, בריטני ספירס, הגיעה להופעה בתל אביב, אבל התנהגה כאחרונת התיירות כשנכנסה להשתזף בבוטיק שיזוף בבן יהודה ועצרה לעשות שופינג בכיכר המדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באה לתפוס קצת צבע. בריטני/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא תומר קאפון, שאחרי שצילם שתי עונות מצליחות של "פולמון" החליט שעם כל האהבה לקאסט – הוא מעדיף להתפתח לכיוונים שונים והודיע להפקת התכנית כי הוא מעדיף להיפרד כידידים.

תומר קאפון. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
ביוש. תומר/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

אל המקום השני מגיעה האישה, האגדה והריסים – אביבית בר זוהר, שטסה לטיול מפנק בבהאמס רק בשביל לגלות שהיא לא יכולה לצאת מהאי הטרופי לכיוון לאס וגאס מאחר והדף של הדרכון, זה עם התמונה שלה – פשוט נתלש. בר זוהר, עוכבה בשדה ונחקרה במשך שעות, עד שהקונסול המקומי הגיע, זיהה אותה ואישר לה לצאת.

אביבית בר זוהר. שלומי צ'יקונה,
אין מעבר. אביבית/שלומי צ'יקונה

ובמקום הראשון, איך לא, הידיעה שפורסמה לראשונה בוואלה! סלבס וגרמה ללא מעט רעש בעולם. אחרי הכל לא בכל יום הבמאי הכי נחשב בעולם, קוונטין טרנטינו נישא לבחורה ישראלית העונה לשם דניאלה פיק. אז כן, וואלה! סלבס הייתה הראשונה לדווח על זה בעולם.

קוונטין טרנטינו + דניאלה פיק. ספלאש
קולולו! דניאלה וקוונטין/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully