וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר מוחקת את האקס מהחיים. ומהגוף

4.7.2017 / 13:00

אחרי שנפרדו בפעם המי-יודע-כמה, נראה שעכשיו הפרידה של כוכבת הריאליטי והראפר המחוספס – סופית בהחלט. בטח ובטח אחרי הצעד הדי קיצוני שהחליטה לעשות הגברת ג'נר. וואלה! סלבס לייזר

קיילי ג'נר, טייגה. GettyImages
אז יאללה.. ביי. קיילי וטייגה/GettyImages

גם לכם נמאס לשמוע על מערכות היחסים של האחיות למשפחת קרדשיאן? גם אתם כבר לא יכולים לסבול את הידיעות על חזרה-משבר-פרידה-קאמבק-עוד משבר-עוד פרידה וחוזר חלילה? אז נראה שהפעם, אתם יכולים לישון בשקט, לפחות בכל מה שנוגע לזוגיות של קיילי ג'נר והראפר הקשוח שלה, טייגה. ככה לפחות זה נראה לפי המעשה, הדי קיצוני של כוכבת הריאליטי.

רוצים עוד רכילות?
הצצה בלעדית: התמונות שבריטני לא הייתה רוצה שתראו
שיק! התפקיד החדש מלא הסטייל של מאור שוויצר

מה דעתכם: יעשו שוב קאמבק או לא? רכלו לנו בפייסבוק

קיילי ג'נר, טייגה. GettyImages
עוזבת אותך, מוחקת אותך/GettyImages

מכירים את זה שאתם מאוהבים עד מעל לראש? כל כך מאוהבים שאתם מוכנים לעשות הכל כולל הכל על מנת להראות לבן הזוג שלכם כמה אתם אוהבים אותו, שאתם הולכים ועושים מעשה טיפשי כמו לקעקע את השם שלו על הגוף שלכם? אז זה מה שעשתה הגברת ג'נר כשהחליטה לקעקע את האות T המסמלת את שמו של החבר. כלומר, של האקס. כלומר, אופסי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קיילי ג'נר, טייגה. GettyImages
אל איי, אהובתי/GettyImages

אבל אם יצא לכם להכיר את האחיות למשפחת קרדשיאן, אתם בוודאי כבר יודעים שאין דבר שהן רוצות והכסף שלהן לא יכול לבצע. אי לכך, לאחר שהבינה שהיחסים ביניהם נגמרו סופית – החליטה ג'נר לנקות מעליה כל סממן שעלול להזכיר לה את האקס שכבר לא ממש מעניין אותה (או שכן?), והחליטה למחוק אותו מחייה לצמיתות. וכן, גם אם זה אומר למחוק אותו מגופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תזכיר לי איך קוראים לך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'נר, נכנסה לסטודיו הקעקועים הקרוב לביתה, התיישבה על כסא המקעקע ושינתה את האות T למילה LA. כן, אותה עיר בה היא נולדה וגדלה כל חייה. כעת נשאלת השאלה האם זו הייתה האופציה היחידה או שמא, ג'נר באמת מרגישה כל כך מחוברת לעיר הולדתה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully