וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אל תבורי רווק טרי, את מי הייתם משדכים לו?

1.7.2017 / 6:41

אם בן אל תבורי עבר את שלב "יחסינו לאן" והחליט לשים סוף לזוגיות שניהל בתקופה אחרונה - כך שכעת גם סטטיק וגם הוא סינגלז, אז וואלה! סלבס מציעה לכם כמה אפשרויות לשידוך הולם עבור הזמר הצעיר עם הקוביות בבטן. אתם קובעים

עידו שחם

אם בארזים נפלה שלכת, כך שסטטיק ומי שתפקדה על תקן חברתו כבר לא - מה יגיד בן אל תבורי, שגם הוא רווק טרי מאז השבוע שעבר? אין להם איביזה, אין הרבה בוויזה, אבל לצמד החמד של תעשיית המוזיקה המקומית גם אין יותר אהבה, מלבד זו שהם רוחשים אחד כלפי השני וכמובן, למעריצים שלהם. דמעה.

רכלו על השידוך הראוי לבן אל תבורי בפייסבוק

בן אל תבורי. רפי דלויה
כבר לא. בן אל תבורי והאקסית/רפי דלויה

למרבה הצער, בנו המפורסם ביותר של שימי תבורי נפרד מהגברת ששימשה כבת הזוג שלו בתקופה האחרונה ואפילו הספיק למחוק שלל תמונות זוגיות של השניים מהפרופילים שלו ברשתות החברתיות. מאוד עצוב, אבל גם משמח עבור כמה רווקות ישראליות שרק רצו לדגום בעצמן את שלל הקוביות שבבטנו השרירית של הזמר.

ובכן בנות, תירגעו, וואלה! סלבס כבר בחרה כמה נשים מוכרות משהו שעשויות להוות שידוך הולם עבור תבורי ג'וניור – שכנראה ישמח לריבאונד או סתם מישהי חדשה שתרעיף עליו אהבה. מי לדעתכם הכי מתאימה: שיר אלמליח, דר זוזובסקי או דווקא התאומות מלול שיצאו איתו ועם סטטבוי לדאבל דייט? אתם קובעים:

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully