וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה מתנהגים? ריהאנה יוצאת עם האקס של נעמי קמפבל

וואלה! סלבס

29.6.2017 / 14:13

הזמרת הנחשקת, ריהאנה, נתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא נמרחת על גבר לוהט - כך שנראה כי השניים נמצאים בתחילתה של זוגיות נפלאה. אבל רגע, הוא בכלל לא האקס של ה-BFF שלך? וואלה! סלבס קרב סכינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהבת. ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל חברה טובה יודעת, שיש קוד-נשי שעליו אסור לעבור בשום פנים ואופן. גם אם רבתן, התווכחתן, מרטתן את שערות הראש האחת לשנייה, יש דבר שפשוט לא יעשה - אסור לצאת עם האקס של החברה, כלומר, אם חשוב לך לשמור על מערכת יחסים תקינה עם החברה הכי טובה שלך.

אך נראה שריהאנה מעט מסנוורת מהגבר השווה שנפל בחיקה לאחרונה, כך שפשוט שכחה כי הוא בכלל האקס של חברתה דוגמנית העל, נעמי קמפבל. היי, ככה לא מתנהגים.


לעוד רכילות מהביצה:
מה מיקי בוגנים יודע על סיון קליין ומירי בוהדנה שמלחיץ אותן?
בחור חטוב: אלון ששון שומר על כושר

מה אתם אומרים על הבויפרנד החדש של ריהאנה? רכלו בפייס

נעמי קמפבל לובשת ברנדון מקסוול בטקס פרסי ה- VMA’s, ניו יורק, 28 אוגוסט 2016. GettyImages
מושלמת. נעמי קמפבל/GettyImages

הגבר המסוקס שנראה נהנה עם רי-רי בבריכה לפני ימים ספורים, הוא חאסן ג'אמיל - בנו של היבואן הרשמי של מותג רכב מוכר בערב הסעודית. הבחור האטרקטיבי הוא נצר למשפחה עשירה במיוחד, שמדורגת על פי המגזין הנחשב "פורבס" במקום ה-12 ברשימת משפחות העשירות ביותר באגן הים התיכון. בהחלט מציאה!

בשנה שעברה, שמו של ג'אמיל נקשר כאמור עם דוגמנית העל קמפבל, כאשר צולמו מבלים יחדיו, ומקרובים מדווחים כי היא מאוד לא מרוצה מהשידוך בשל יחסיה הטובים עם רי-רי.

מפחיד

מה קורה לאיש שמעז להתעסק עם רירי?

לכתבה המלאה

אך יש הטוענים כי היפהפייה מברבדוס מאוהבת עד מעל הראש, וממש לא מתכוונת לוותר על הגבר השווה הזה בכזאת קלות. מילא, אפשר להבין את ריהאנה לאחר שרשרת מערכות היחסים הבעייתיות שעברה.


וואלה! סלבס לא יוצאת עם אקסים של החברות, כי פשוט אין לה חברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully