וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווה מהגיהנום: מריה קארי התעצבנה והבריזה לעיתונאים

קים וויס

27.6.2017 / 15:34

הדיווה בארץ הקודש? למרבה צערם של כמה אנשי תקשורת, מריה קארי לא רק ניפנפה את כולם במסיבת העיתונאים - אלא גם גרמה להם לחכות שעות לפני שפוצצה אמש את מסע יחסי הציבור הישראלי שלה. צפו. וואלה! סלבס אפטר שוק

(צילום: שי מתניה, עריכה: מיכאל ברגמן ונועה לוי)

זה קרה אתמול (ב'), כשהזמרת מריה קארי כנראה הגיעה לארץ הקודש רק כדי להרוס לעיתונאים מישראל את היום. השטיח האדום נפרש, מצלמות הוצבו ועשרות כלי תקשורת הוזמנו למסיבת עיתונאים נוצצת בהחלט, שנערכה לכבודה של הזמרת הבינלאומית. הסיבה: צילומי פרסומת למותג טיפוח בישראל.

אבל לדיווה כמו מריה חוקים משלה - כך שהיא לא רק נתנה לכולם להמתין במשך יותר משעה וחצי, אלא כשכבר הואילה בטובה להגיע לבית המלון שבו נערך האיוונט, לרגל קבלתה לתפקיד פרזנטורית "פרמייר ים המלח", נראה היה ששאלות העיתונאים המקומיים עייפו אותה, כך שנמנעה מלתת את התשובות המעניינות באמת.


רכלו על מריה קארי הדיווה בפייסבוק

מריה קארי. שוקה כהן
דונט וונט שאלות וכאלה. מריה קארי/שוקה כהן

"אז הנה אנחנו, אני לא יודעת מה עוד לומר לכם. אנחנו בישראל, היא נהדרת, אנחנו אוהבים את כולם, הידד לעולם", סיננה קארי לעבר המצלמות. זוכרים שבביקורה הקודם בישראל, מריה הגיעה עם האקס ג'יימס פאקר - זה שעומד במרכז פרשת המתנות לנתניהו? אז זהו, שהדיווה נראתה מרוצה אפילו פחות, כשנשאלה על הארוחה שנערכה לכבודה בבית ראש הממשלה.

"אני הוזמנתי לארוחת ערב, אה, מתי שזה לא היה לפני שנה או שנתיים, לא יודעת. מה, אני לא יכולה לאכול עכשיו? אני מתכוונת...", התחילה ואז קיצרה ב"זה היה מאוד מאוד נחמד. תודה על השאלה. לא ממש מעניין אותי מה אחרים אומרים על דברים פוליטיים שונים שלא נוגעים לחיי כי... אני לא חושבת שזה במקום לנהוג כמו דמות פוליטית, אז אני לא ממש מתעניינת בביקורת כזאת".

אופסי

מריה קארי משקרת למעריצים ונתפסת

לכתבה המלאה
מריה קארי. שוקה כהן
מרוצה? פחות. קארי במסיבת העיתונאים בתל אביב/שוקה כהן

כיף בחסות מותג קוסמטיקה? לא ממש. קארי, שהיתה אמורה לענות על כמה שאלות אישיות לכל כלי תקשורת בנפרד - פשוט החליטה לוותר על התענוג. כוכבת בסדר גודל שלה, חייבת לפרוש לכמה דקות של התארגנות, שהפכו לבלאגן והמתנה של כמה שעות, מלוות במתח וחוסר וודאות של משרד יחסי הציבור.

הכל, תוך כדי שהכתבים מיובשים, הצלמים העצבניים רצו הלוך ושוב, הכוכבת רוצה להתראיין ואז מתחרטת, ושוב מבריזה - והכל באשמת דיווה אחת שפשוט, דונט וונט מור שאלות פליז. מריה פה כדי למרוח, ולא רק קרמים.


וואלה! סלבס לא דיווה, אלא זיוה.

מריה קארי. שוקה כהן
"היה נייס, ממש נחמד אצל ביבי ושרה"/שוקה כהן
מריה קארי. שוקה כהן
יח"צים מצויינים. מריה קארי בישראל/שוקה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully