וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אוחובסקי נופש וחושף ישבן עסיסי

26.6.2017 / 0:10

העיתונאי ושופט הריאליטי בדימוס, טס עד ליוון השקטה רק כדי לעשות קים קרדשיאן ולחשוף את ישבנו העסיסי במהלך טבילה במים הצוננים. אבל איך לעזאזל קשורה גל גדות לכל הסיפור של גל אוחובסקי? וואלה! סלבס ירח מלא

גל אוחובסקי. אינסטגרם, צילום מסך
בקרוב תראו את הישבן שלי. גל אוחובסקי/צילום מסך, אינסטגרם

"בוקר טוב, ונטול פילטר, מאי יווני", כך נפתח פוסט של גל אוחובסקי, שפרסם במהלך חופשתו ביוון ברשת, "תשמעו סיפור: המלצר במלון חייך אלי שעות ארוכות ואז העז ושאל: 'תגיד, גל זה שם נפוץ בישראל?'. 'אתה שואל בגלל גל גדות?'. 'כן' נצצו עיניו", כתב העיתונאי.

"שאלתי: 'ראית וונדרוומן?'. החיוך קצת נמחק 'עוד לא, אני כאן על האי... אבל זה לא משנה... שי איז ואן אוף מיי פייבוריט אקטורז.. ראיתי כל מהיר ועצבני'. ואז הוסיף 'אנד איטס א ביוטיפול ניים'. חייכתי חיוך ענק! תודה לך גל גדות, בזכותך גם אני שודרגתי", הבהיר שופט הריאליטי במיל'.


מה דעתכם על התמונה? רכלו לנו בפייסבוק

גל אוחובסקי. אינסטגרם, צילום מסך
היוש. גל אוחובסקי והישבן החשוף/צילום מסך, אינסטגרם

סביר להניח שאם נתקלתם בסיפור, חייכתם לעצמכם והמשכתם הלאה, אל עבר התמונה הבאה. עם זאת, חדי העין שביניכם (וואלה! סלבס, כמובן), יכלו להבחין כי משהו בתמונה שונה מהרגיל, ולא, לא מדובר על הנוף המרהיב של חופי יוון - כי אם על הנוף המרהיב שהציג בגאווה (תרתי משמע) השופט עם הפה הגדול מהמסך הקטן.

כן, גל אוחובסקי החליט לעשות קים קרדשיאן ולחשוף את ישבנו לעיניי העולם כולו. רק שבמקרה שלו הוא עשה את זה בחסות השמש, או יותר נכון הצל שהיא מייצרת - כך שאם לא התמקדתם היטב בתמונה, סביר להניח שלא שמתם לב. טוב נו, בשביל זה יש לכם את מלכת הרכילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איתי פוקס, גל אוחובסקי. רפי דלויה
חמודים. גל ואיתן פוקס/רפי דלויה

אוחובסקי, ששוהה בימים אלו באי פולגנדרוס, לשם טס לחופשה רומנטית במיוחד עם בעלו, הבמאי איתן פוקס. לאחר שנתקל במלצר החמוד - החליט לפרסם את הפוסט אה-ל-נטורל ואף לתייג את וונדר וומן, מה יש? שתהנה גם היא מהישבן העסיסי שלו.


וואלה! סלבס חשפה פעם את הישבן שלה - עד שמישהו הזמין את הווטרינר שהרדים אותה.

גל אוחובסקי. ניר פקין
תתפשט! גל אוחובסקי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully