וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי חושף: "אף אחד לא רוצה את הכתר"

וואלה! סלבס

22.6.2017 / 10:52

הנסיך הארי חושף בראיון אישי את הקושי הטמון בלהיות חלק ממשפחת המלוכה של בריטניה, והאמת המרה: "אף אחד לא רוצה להיות מלך". וואלה! סלבס מלכת האמבטיה

הנסיך הארי. GettyImages
היי גורג'ס. הנסיך הארי/GettyImages

כמה נוצצים הם חיי המלוכה? לגור בארמון, עשרות משרתים שדואגים לכל גחמה שרק תרצה, בגדי קוטור של מעצבי על ושלל תכשיטי יוקרה - כל זאת ועוד עומדים לרשות משפחת המלוכה הבריטית. אבל איך אומרים? לא כל הנוצץ זהב, ועל אף הדיווחים כי בתקופה הקרובה יבחר יורש למלכה אליזבת, נראה כי אף אחד אפילו לא חושק בכתר.


לעוד רכילות מהביצה:
למה דיקלה סרבה להחליף את שירי מימון ב"אקס פקטור"?
רותם סלע אומרת לא לפסטיגל

מה אתם אומרים על הוידוי המרגש של הנסיך? רכלו בפייס

הנסיך הארי (משמאל) קייט מידלטון והנסיך וויליאם בחגיגות לכבוד יום הולדתה ה-90 של המלכה בקתדרלת סנט פול בלונדון, 10 ביוני 2016. רויטרס
להיות נסיך זה מספיק מתיש. ויליאם קייט והארי/רויטרס

הבחור הפרוע מארמון בקינגהאם, הלא הוא הנסיך הארי, התיישב לראיון אישי במיוחד עם המגזין "ניוזוויק" וחשף את האמת מאחורי הקלעים של שושלת המלוכה. "אם יש מישהו ממשפחת המלוכה שחושק בלהיות מלך או מלכה? ממש לא נראה לי, אבל נמלא את חובתנו כשיגיע הזמן הנכון."


היום, כשהוא בן 32, הארי מספר על החוויה הקשה שעבר בלווית אימו, הנסיכה דיאנה המנוחה. כאשר היה בן 12 אילצו אותו ללכת מאחורי ארון הקבורה לאות כבוד, "אסור לבקש מאף ילד לעבור דבר שכזה", אמר הנסיך.

עוד באותו נושא

מתוקי! הארי מקבל שוקולד ממעריצים בגשם שוטף

לכתבה המלאה
הנסיך הארי. ספלאש
משפחת המלוכה בקליל. הנסיך הארי/ספלאש

הנסיך, שמנהל היום זוגיות מתוקשרת עם השחקנית הקנדית, מייגן מירקל, אף פעם לא הסתיר את העובדה שהוא ממש לא חושק בג'וב הנכסף. אך כעת מסתבר כי גם אחיו הגדול ויליאם לא מתלהב במיוחד מהתפקיד שיגיע אליו בבוא היום, אך מה שבטוח שהדור החדש של משפחת המלוכה, בה מתהלכת בסטייל המלכה העתידית קייט מידלטון - הם הרבה, אבל הרבה יותר קלילים.


וואלה! סלבס היא המלכה הבלתי מעורערת של הביצה, לא צריכה כתר בשביל העניין.

משפחת המלוכה הבריטית במרוץ שליחים לגיוס כספים לארגון צדקה, לונדון, 5 בפברואר 2017. רויטרס
הדור החדש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully