וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע אומרת לא לפסטיגל

21.6.2017 / 5:35

רגע לפני שחתמה על הסכם השתתפות בפסטיגל, רותם סלע הבינה שזה לא בשבילה והחליטה לוותר על התענוג ולבלות בחג החנוכה עם הבנות שלה. מה הסיבה? וואלה! סלבס כשאת אומרת לא

דייב שחר

בזמן שיש אמנים רבים במדינת ישראל שיעשו הכל, אבל ההככלל בשביל להיות חלק מהקאסט הנוצץ של הפסטיגל, נראה שיש כאלו שלא ממש מתרגשים מההצעה, ולא משנה כמה מפתה היא. אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם שעדן בן זקן החליטה לוותר על התענוג לקפץ על במה ארבע פעמים ביום במשך חודש שלם, עכשיו היא מדווחת לכם כי גם רותם סלע אמרה "תודה, אבל לא תודה" למפיקי ההפקה המפוארת.


מה דעתכם: הייתה צריכה להסכים או לא? רכלו לנו בפייסבוק

הפעם הראשונה רותם סלע. דייב שחר
כשאת אומרת לא למה את מתכוונת?/דייב שחר

מקורבים לכוכבת הבלונדינית ידעו ללרלר לוואלה! סלבס כי בתקופה האחרונה התנהלו מגעים בין סלע ומנהליה לבין הפקת הפסטיגל במטרה שזו תקח חלק בהפקה שתעלה בחג החנוכה. לאחר משא ומתן ארוך, שכלל הצעה מאוד מפתה, ורגע לפני שחתמה על החוזה – החליטה סלע לוותר על התענוג.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
רותם סלע. ניר פקין
הכל בשביל בנותיי. רותם והילדות/ניר פקין

"היא ממש התלהבה מההצעה", סיפר גורם המעורב בפרטים, "היא ממש הייתה בעניין ואז פשוט ויתרה על זה ברגע האחרון". אתם בטח רוצים לדעת מה גרם לסלע לוותר על התענוג? מקורבים לכוכבת טוענים כי "היא הבינה שמדובר בהמון שעות עבודה, מה שאומר שהיא לא תראה את הילדות ואת בנה הפעוט שלה למשך תקופה ארוכה ולכן היא החליטה לוותר על זה. רותם מאוד קשורה לילדים ולכן לא רצתה לפספס את כל תקופת החופש בגלל עבודה". חמודה

מהפקת הפסטיגל נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים על ההתעניינות הרבה שגוררים הליהוקים לפסטיגל, ברגע שיסתיימו הליהוקים – נודיע על הקאסט המלא".

וואלה! סלבס סירבה להשתתף בפסטיגל לאחר שאמרו לה שהיא צריכה לשיר דואט עם שלווה ברטי

רותם סלע. ניר פקין
פסטי פסטיגל./ניר פקין
עדן בן זקן. ניר פקין
גם אמרה לא. עדן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully