וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס, זהירות: ההאקר שמאיים על כוכבי תעשיית הבידור המקומית

27.6.2017 / 14:05

אמאל'ה, ממש כמו בהוליווד האקר מקומי מאיים לפרוץ למחשבים וטלפונים סלולריים של מפורסמים ישראלים. הראשונים שנפלו קורבן להדלפת תמונות אינטימיות: מוזיקאי בינלאומי ודוגמנית. וואלה! סלבס מצנזרת, עמכם הסליחה

בינינו, כמה נורא יהיה לדעת שפלשו לכם למכשיר הקטן והשימושי ביותר, בו נמצא בערך כל מה שמרכיב את החיים שלכם? ההודעות הכי פרטיות, מספרי טלפונים, רשימות של דברים שאתם לא רוצים לשכוח ובעיקר - תמונות אינטימיות, שבדיעבד בטח הצטערתם שצילמתם.

ובכן, זוהי קריאה אחרונה לכל שחקן, זמר, דוגמנית או פליט ריאליטי שנמצא ברגעים אלה ממש מול המראה ושוקל לצלם עצמו בפוזה אינטימית כזאת או אחרת - עצור! אתה עשוי להתחרט על זה בקרוב. רק תשאל זמר ישראלי מוכר ודוגמנית מפורסמת, שיודעים איך זה מרגיש כשמישהו חודר לאקססורי הכי אינטימי, כלומר לסמארטפון הפרטי שלהם.


מה אתם אומרים על ההאקר שמאיים לשגע את הביצה? רכלו בפייס

אילוסטרציה. ShutterStock
דברים שקורים בחדר המיטות/ShutterStock

בימים האחרונים הגיעו למערכת וואלה! סלבס מספר פניות תוקפניות מהאקר (פרטיו שמורים במערכת), בהן הוא מאיים לפרוץ למכשירים סלולריים ומחשבים של כוכבים מקומיים, ומודיע שיפרסם תמונות ומידע אישי על חייהם.

את המידע, וואלה! סלבס קיבלה בתוספת תמונה להמחשה של אמן ישראלי שמפורסם גם בעולם, לצד דוגמנית מקומית אחרת, כשהם ברגע אינטימי במיוחד (כן, גם היא שמורה במערכת). על פי אותו חובב טכנולוגיה וסלבס, נראה שזאת רק ההתחלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי התיאורים של אותו חובב מחשבים, הוא נחוש בדעתו להטריף את אנשי ביצת הבידור המקומית ואיתם גם את וואלה! סלבס, תוך כדי שהוא מאיים כי בקרוב יפרוץ לאפליקציות הודעות של מפורסמים נוספים. אז יציף את הרשת בתכתובות אישיות, תמונות אינטימיות ומספרי טלפון פרטיים שלהם.

"אני th3kacker ופרצתי את הטלפון של *** ואני רוצה להדליף את התמונה שמצאתי אצלה בוואצאפ. אני רוצה שתתנו לי קרדיט ותרשמו שאני אפרוץ לעוד סלבס בארץ!", כתב לוואלה! סלבס, שנבהלה מהתמונות המאוד חושפניות. כן, זה בטח יגרום לסערה גדולה, מוכנים?


וואלה! סלבס לא מצלמת עצמה בעירום לעולם. הכל מתוך התחשבות בקהל הקוראים.

סקס. ShutterStock
תמונה מן העבר/ShutterStock
אילוסטרציה. ShutterStock
זמר ידוע ושחקנית מפורסמת/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully