וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג! מה הסקנדל הכי גדול של בריטני ספירס?

17.6.2017 / 0:50

בריטני שיחקה עם נחשים, נישאה בווגאס וחשפה את המפשעה, תוך כדי שהיא כמעט שומטת את התינוק שלה. מיס ספירס אמנם עברה לא מעט רגעים מזעזעים במהלך השנים - אבל וואלה! סלבס רוצה לדעת איזה מהם הכי הדהים אתכם. אתם קובעים

אתר רשמי

דיוות הפופ האולטימטיבית, בריטני ספירס, שתגיע בקרוב להופעה חד פעמית ומלהיבה במיוחד בארץ הקודש, היא לא רק נסיכת במה שמתחזקת קהל של מיליוני מעריצים ברחבי העולם, זמרת נהדרת או בלונדה מושלמת - היא גם אחת הסטאריות הכי שערורייתיות בעולם הבידור, כבר קרוב ל-20 שנים.

נכון, כשאתה חי את הלייף של היפים והנוצצים קשה שלא ליפול פעם, פעמיים, או אפילו עשר מול הפפראצי או ברגעים הפחות נחמדים של החיים, אבל לאגדה שהחלה כצעירה בתולית והפכה לאחת מהאמניות המשפיעות על הגלובוס? זה קרה שוב, ושוב ואופס, שוב.

רוצים לראות בעצמכם את בריטני ספירס על הבמה? היכנסו לקישור

אז מה בריטני ספירס עברה במהלך חייה? מה לא, כך שוואלה! סלבס בחרה כמה מהרגעים הגדולים שבהם היא נראתה לא משהו, כלומר הכי רע, כדי שהמעריצים יוכלו לקרוא להניח לה לנפשה ולבחור - האם הנשיקה עם מדונה, נישואי הבזק שלה לחבר הילדות ג'ייסון אלכסנדר או דווקא הרגע שבו כמעט הפילה את הבייבי בגלל הפפראצי הכי גורעים? אתם נזכרים ובוחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully