וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטוצ': נועה קירל הבריזה ממצעד הגאווה

12.6.2017 / 0:21

הכוכבת הצעירה שהייתה אמורה להופיע במצעד הגאווה של תל אביב בסוף השבוע שעבר, לא עלתה לבמה המרכזית ברגע האחרון. למה? לא תאמינו מה מנע מנועה קירל להרים בצבעי הקשת. וואלה! סלבס פופסטאר

עריכה: אביב אירגז

יש רגעים בחייו של כוכב בהם דברים משתבשים בדרך, כך שהוא פשוט לא מצליח לעמוד בהתחייבויות שלו. תקראו לזה כוח עליון, פחות מדי שעות ביממה או סתם פקקים, אך הברזות אף פעם לא נעימות במיוחד - לא לאומן שלא יודע איך הוא יוצא מזה בהמשך ובטוח שלא לקהל שכל כך ציפה לו.

ובכן, כשוואלה! סלבס מכריזה על הפתעה מרגשת, כמו זו שהיתה אמורה להיערך על ידי נועה קירל, היא דואגת לאחר מכן לוודא שהיא אכן התקיימה. כזאת היא, אחראית. אז מדוע הזמרת המדוברת הבריזה מהבמה של מצעד הגאווה שנערך בשישי האחרון?


לעוד רכילות מהביצה:
מולטיסקסואלים: קורין גדעון ושימי תבורי חוגגים עם הגייז
כולם רוקדים: הסלבס מרימים מסיבה בסוף השבוע הגאה

מה אתם אומרים על כך שנועה לא השתתפה במצעד? רכלו בפייס

גליתה. אלירן אביטל
אז מה קרה בעצם? נועה קירל/אלירן אביטל

הפופסטאר, קירל, אמורה הייתה להלהיב את הקהילה הגאה בשישי האחרון במצעד השנתי בתל אביב. אנשים ששהו מאחורי הקלעים טענו כי צוות הרקדנים של קירל כבר הגיע למתחם, אך אז קיבלו הודעה כי הסטארית המתבגרת לא עומדת להגיע, על אף שהייתה בדרכה למקום.

עוד באותו נושא

נחשו מי הבחור שיצטלם עם נועה קירל לתכנית חדשה?

לכתבה המלאה
נועה קירל, אולסטאר 2017. ברני ארדוב
הכי מרימה שיש, נועה קירל/ברני ארדוב

מה קרה? אז זהו שמקורבים לזמרת טוענים כי בשל העומס והצפיפות באזור, לא הצליחה הכוכבת להתקרב עם הרכב שלה לאזור הבמה - שמוקמה כמדי שנה על חוף הים של תל אביב.

אנשי הצוות חששו כי אם תעשה את הדרך למתחם ברגל, מעריצים נלהבים שרק ירצו בקרבתה של נועה יגרמו לכך שהמצב ייצא משליטה. נו, בכל זאת, באירועים שכאלה מרבית כבישי העיר חסומים - בפעם הבאה מומלץ להתייעץ עם הגורמים האחראיים על השואו מראש.

מיחסי הציבור של נועה קירל נמסר בתגובה: "נועה מאוד רצתה להופיע במצעד ותומכת בקהילה הגאה ובבני הנוער בפרט. בשל אילוצי הפקה ואישורי כניסה לצערנו ההופעה לא התאפשרה".


וואלה! סלבס לעולם לא מבריזה מאף אירוע, רק כי היא אף פעם לא מוזמנת.

נועה קירל. רפי דלויה
מהממת. נועה קירל/רפי דלויה
יס קידס. רפי דלויה
פאוור קאפל, ברק שמיר ונועה קירל/רפי דלויה
נועה קירל, ברק שמר. אביב חופי
אולי בשנה הבאה, שמיר וקירל/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully