וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף, משפחת רפאלי זוכה למשפט צדק

9.6.2017 / 0:02

הבעל של הכוכב שחזר לדגמן, העיתונאי שהסתבך עם הזמרת הלא נכונה, הזוג הלוהט שהחליטו לשתף את בתם בלידת ילדיהם, מגישת החדשות שעברה תאונת אופנוע וכמובן, המשפחה המפורסמת שסוף סוף קיבלה קצת נחת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניב אהרונסון

את הרשימה פותח חתיך תורן. רובכם מכירים אותו כבעל החתיך של אמיר פרישר גוטמן, אך מסתבר שהרבה לפני הטייטל הזה, ינאי גוטמן פרישר היה דוגמן לוהט. כעת, הוא חוזר לימי הזוהר שלו כשהוא מדגמן תחתונים בסשן תמונות לוהטות במיוחד.


מה דעתכם על אירועי השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

ינאי פרישר גוטמן ואמיר פיי גוטמן. גיא הכט, מערכת וואלה! NEWS
לוהט! ינאי/מערכת וואלה! NEWS, גיא הכט

קדימה למקום הרביעי, שם מחכה לכם הילדה הרעה מברבדוס, ריהאנה, שהוכיחה לכולם שלא כדאי להתעסק איתה, אפילו אם אתה עיתונאי. הקורבן? כתב ספורט שהחליט לעשות הסבת מקצוע לכתב תזונה וכתב מאמר שלם על העלייה במשקל של הזמרת. היא מצידה, לא נשארה חייבת והכתב הושהה מעבודתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריהאנה. ספלאש
מי מתעסק? ריהאנה/ספלאש

במקום השלישי, עדיין בהוליווד, כי המלכה האם, ביונסה, החליטה שהיא רוצה לשתף את בתה הקטנה בכל הנוגע ללידת התאומים, כך שבנוסף לאמא טינה ולבעל ג'יי זי – גם בלו אייבי הקטנה תיווכח בחדר הלידה ותגשים פנטזיה של מיליוני אנשים ברחבי העולם.

ביונסה ובתה בלו אייבי בטקס פרסי ה- VMA’s, ניו יורק, 28 אוגוסט 2016. AP
נתראה בחדר הלידה. ביונסה ובלו/AP

אל המקום השני מגיעה מיקי חיימוביץ' שבסך הכל רצתה להגיע לפרמיירה של הצגה חדשה, אך נראה שליקום יש רצונות משלו, כך שרגע לפני שהגיעה להצגה – עברה מיקי תאונת דרכים עם האופנוע. למזלה, היא לא נפצעה באופן חמור, כך שלאחר מספר דקות היא כבר חייכה למצלמות כשהגיעה להצגה.

מיקי חיימוביץ. ברק פכטר
העיקר הבריאות! מיקי/ברק פכטר

ובמקום הראשון, שם, כמה מפתיע – משפחת רפאלי. הפעם האח ניל בן פורת, והפעם, בנסיבות חיוביות כי בית הדין הארצי קבע כי התלונה שהוגשה נגדו לפני כשנתיים על ידי העובדת שלו בגין הטרדה מינית, מבוטלת. ולא רק זה, שהרי התובעת צריכה להחזיר לו את כספי הפיצויים בסך עשרת אלפים שקלים.

בר רפאלי ואחיה ניל רפאלי. אביב חופי
הצדק ניצח? בר וניל/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully