וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של בר רפאלי זוכה מאשמת הטרדה מינית

7.6.2017 / 6:27

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם לפני שנתיים כי אח של בר רפאלי יאלץ לשלם פיצויים לעובדת שטענה כי הטריד אותה מינית, כעת יש תפנית בסיפור, כך שרפאלי יצא זכאי. וואלה! סלבס בית המשפט

בר רפאלי ואחיה ניל רפאלי. אביב חופי
הוא זכאי! בר וניל/אביב חופי

זוכרים שלפני שנתיים סערה הביצה לאחר שוואלה! סלבס דיווחה כי ניל בן פורת, אחיה הגדול של בר רפאלי, התבקש על ידי בית הדין האזורי לשלם פיצויים לעובדת שלו, לאחר שזו טענה כי רפאלי הטריד אותה מינית כשנתן לה כאפה על הישבן. בית המשפט החליט כי האח של הדוגמנית המפורסמת ישלם 10,000 שקל למתלוננת, ששמה נשאר חסוי. אממה, כעת, שנתיים לאחר המקרה – חלה תפנית בסיפור.

מה דעתכם: אשם או לא? רכלו לנו בפייסבוק

בר רפאלי, דור רפאלי, און רפאלי, ניל רפאלי. השקה זינק יהוד, ניב אהרונסון
מי יכול להתעסק איתם? משפחת רפאלי/ניב אהרונסון, השקה זינק יהוד

לוואלה! סלבס נודע, כי לאחר שנתיים של מאבקים בבית הדין הארצי, התקבל ערעורו של בן פורת, כך שכעת – בית הדין זיכה את ניל מכל אשמה, ואם לא די בכך, אף דרש מהמתלוננת להחזיר את כספי הפיצוי בחזרה למר בן פורת. הסיבה? עדותו של השותף של ניל הובהרה מחדש בבית המשפט. מבולבלים?

עוד באותו נושא

מי פגע במירי בוהדנה?

לכתבה המלאה
ניל רפאלי. ניר פקין
יקבל את הכסף בחזרה. ניל/ניר פקין

כפי שפרסמה וואלה! סלבס, במהלך הדיון, עלה לדוכן העדים שותפו של ניל למסעדת 'זינק', יריב טליאס, שהצהיר בזמנו כי הוא חבר טוב של התובעת. כשנשאל האם ראה כי ניל הכה את התובעת על ישבנה, ענה טליאס כי הוא לא ראה. לאחר מכן נשאל האם הוא הכה את התובעת על ישבנה, וענה: "לאור הקשר ביני לבין ר', אם ניל מואשם בזה אז אני צריך לשבת בכלא". בעקבות הדברים האלו, דרש בית הדין מבן פורת לשלם פיצויים לתובעת.

נחום פינברג. שחף הבר, מערכת וואלה! NEWS
עורך הדין נחום פינברג/מערכת וואלה! NEWS, שחף הבר

כעת, שנתיים לאחר ההחלטה, אחיה של הברבור זוכה מכל אשמה, זאת לאחר שעורך דינו, נחום פינברג, ביקש להבהיר בשנית כי דבריו של טליאס לא מוכיחים כי ניל אכן הכה את התובעת על ישבנה וכי מדובר בהסקת מסקנה. לאור הדברים, החליט בית הדין הארצי לקבל את הערעור, לזכות את בן פורת ודרש מהתובעת להחזיר את הכספים ששילם לה הנתבע. אם לא די בכך, התובעת תאלץ לשלם גם 5,000 שקלים עבור שכר טרחת עורך הדין.

אך נראה שהחיים של משפחת רפאלי לא ורודים כל כך, זאת לאחר שאתמול (ג'), הוגש נגד אבי המשפחה, רפי רפאלי, כתב אישום בגין איומים על סגן ראש עיריית הוד השרון. כזכור, באוגוסט האחרון, התפתח עימות בין רפאלי לרוזן, במהלכו, כך טוען רוזן - איים עליו אביה של הדוגמנית תוך שהוא מקלל אותו ומבטיח שהוא יחסל אותו.


וואלה! סלבס נגד אלימות. תזכרו את זה

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully