וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חום: הבת הלוהטת של ח"כ דוד ביטן תגרום לכם להזיע!

25.5.2017 / 5:58

היא צעירה מפתה, ליידי שמחפשת עבודה, חובבת ביקיני מושבעת שהיא בתו של אחד מחברי הכנסת הכי מדוברים בכנסת הנוכחית - היא ענבר ביטן, יורשת העצר של האיש שמתפקד כיו"ר הקואליציה, דוד ביטן. וואלה! סלבס ראווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, הבת של. ענבר ביטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם שבמליאת הכנסת לוהט, עם החיכוכים והצעקות בין ימין לשמאל, החוקים, הסיעות והנאומים חוצבי הלהבות? אז זהו, שמתברר שבלי ש(כמעט) איש יודע, אחד הפרלמנטרים הקולניים בכנסת ה-20 מגדל ילדה רותחת, כזאת שיכולה לזכות בתואר "הישראלית המרעננת לקיץ 2017" בקלות. שמה בישראל הוא ענבר ביטן, שממש לא במקרה היא בתו של יושב ראש הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן.


עוד רכילות מרגשת:
שמלת המחלוקת של מירי רגב שוב עושה רעש
אופס, מה גרם לבריטני ספירס לצאת מהכלים?

רכלו על בתו של דוד ביטן בפייסבוק

ביטן ג'וניור בת ה-23 מראשון לציון, שמבלה את זמנה על סטטוס "תפוסה" בתקופה האחרונה, היא לא רק בתו של אחד מחברי הכנסת הכי מדוברים בארצנו הקטנטונת בשנים האחרונות - אלא גם אושיית אינסטוש בהתהוות. בימים אלה ממש, כך מתברר, היא מחפשת עבודה כך שוואלה! סלבס נחלצה לעזרתה, תוך כדי שהיא חושפת בפניכם כמה צילומים לוהטים של הגברת הצעירה.

בתפריט (אם תרצה להיות מלצרית): תמונה של ביטן הקטנה בביקיני ירוק עם שמשיה באילת, סלפי בתוך ביצה ירקרקה במקסיקו, דאק פייס אה-ל-ביטן באיביזה ותיעוד עם שרירנים בלאס וגאס. חיה טוב, עם היופי של אמא והשכל של אבא? לפחות זה קורה רק בלי הרבה בגדים לגופה. אינג'וי, חמודה.


וואלה! סלבס עדיין ממתינה לתמונות של צבי הנינג'ה בלי שריון.

לוהט ברשת

הדוגמנית הישראלית שהפילה את רונאלדו: לין חכמון

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • דוד ביטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully