וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק גלאמין: "בית ראש הממשלה מצחין"

25.5.2017 / 17:00

החיים אחרי הישרדות, החובות הגדולים בעקבות הבר שפתח, הזוגיות עם החבר ההורס וכמובן, הרעש הגדול שנוצר לאחר ששיפץ לראש הממשלה את הבית. רגע לפני עליית העונה החדשה, מושיק גלאמין מדבר על הכל בראיון אישי. וואלה! סלבס אישית

ראובן קסטרו

רגע לאחר שדונלד טראמפ הגיע לישראל ואף התארח בבית ראש הממשלה, שעלה לא פעם לכותרות בעקבות המצב המוזנח שלו – הגיע מושיק גלאמין, האיש שבא לשפץ לכם ועולה מחר (ו') בעונה חדשה, לשיחה אישית עם אדם סרור על מה באמת קורה בבית הכי מפורסם במדינה וסיפר עד כמה הוא באמת זקוק לשינוי, וכן, גם על אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. רמז: הוא די מחבב אותה.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

מושיק גלאמין. ראובן קסטרו
בא לחדש לכם. מושיק גלאמין/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון, דיבר גלאמין גם על הקשיים הכלכליים שחווה בשנים האחרונות לאחר שנכנס שותף בבר תל אביבי גאה ועל החובות שצבר בסך של חצי מיליון שקלים, "רציתי להתאבד", סיפר כשתיאר את המצב אליו נקלע. ומה עם הישרדות? גם בקשיים שעבר בתכנית ולאחריה שיתף החבר הכי טוב של יעל בר זוהר וטען כי למרות הכל, היה עושה את זה שוב ושוב וכי הוא לא מתחרט על שום רגע מאחר וידע לאן הוא נכנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מושיק גלאמין. ראובן קסטרו
רצה לשים קץ לחייו. גלאמין/ראובן קסטרו

רגע לפני סיום, סיפר גלאמין על הזוגיות הדביקה שלו עם החבר והשותף לעסק (אינסטאבלוק), ג'קי – לו הציע לאחרונה גם נישואים במהלך חופשה רומנטית ועל כך שהם לא מעוניינים בחתונה גרנדיוזית ומפוארת.

מושיק גלאמין. ראובן קסטרו
חתונה, מתישהו? גלאמין עם אדם סרור/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully