וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הזוג שמשגע את הביצה המקומית

26.5.2017 / 0:01

מלכת היופי שלא משלמת לעוזרת הבית שלה, המלצרית שפוטרה לאחר ששכבה עם כוכב הוליוודי, הזוג הכי יפה בביצה שהתחתן, הזמר המסלסל שנצפה עם בחורה חדשה וכמובן, הזוג ההורס שמשגע את הביצה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

את הרשימה פותחת מלכת היופי במיל', נירית בקשי, שהחליטה שהיא לא משלמת לעוזרת הבית שלה. למה? כי היא מאמינה שאותה עוזרת גנבה מביתה כסף ותכשיטים. מה עם הוכחות? אה, כרגע אין עדיין הוכחות, אבל היי, יש תחושת בטן.

נירית בקשי. אביב חופי
בתשלומים. נירית/אביב חופי

קדימה למקום הרביעי שם נמצא סטוץ חד פעמי שעלה למלצרית במקום עבודתה, בכל זאת, כשאת עובדת במסעדה – את לא אמורה לשכב עם הלקוחות, בטח לא כשמדובר באורלנדו בלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אורלנדו בלום. ספלאש
נראה שהיא נהנתה. אורלנדו/ספלאש

אל המקום השלישי, שם נמצא זוג שממש אתמול נשבע אמונים אחד לשנייה, יהודה לוי ושלומית מלכה כמובן, שרק לפני שצעדו לחופה – הרימו לעצמם הפקת חינה שמחה במיוחד שכללה את כל החברים הקרובים שלהם ומלא ענטוזים.

יהודה לוי, שלומית מלכה, חינה. אינסטגרם, צילום מסך
מברוק עליק. יהודה ושלומית/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השני, שם נמצא אייל גולן ששכח כנראה שהוא איש מפורסם מאוד ושכל צעד ומהלך שלו מסוקר בכל כלי התקשורת, כך שהגעה שלו עם בחורה חדשה לאירוע מתוקשר רגע לאחר שנפרד מרוסלנה רודינה – בטח ובטח שתיצור כותרות. הוא כמובן, הכחיש בכל תוקף. מזל שיש תמונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביחד או לא? אייל והבחורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, הזוג שהחליט לשגע תעשייה שלמה, ככה זה שקותי סבג ומגי אזרזר נפרדים וחוזרים ושוב נפרדים ואז עוברים לגור ביחד. מבולבלים? סביר להניח שגם הם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוברים לגור ביחד. קותי ומגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully