וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביונסה וג'יי זי הורים לתאומים

18.6.2017 / 7:55

כמה חודשים אחרי שהפתיעה את העולם כשסיפרה על התאומים שהיא נושאת ברחמה - על פי דיווחים, ביונסה הביאה לעולם את צמד התינוקות המתוק. בכך, קווין בי הפכה את הראפר ג'יי זי לאב גאה לשלושה. וואלה! סלבס רואה כפול

אימג'בנק GettyImages

זוכרים שהעולם כולו עצר את נשימתו לפני שנים ספורות, כשביונסה הפילה את המיקרופון בטקס פרסי MTV וליטפה את בטנה - במטרה לבשר לעולם שהיא בהיריון ראשון?

רגע, וזוכרים שרק לפני מספר חודשים היא עשתה זאת שוב - רק שהפעם ההכרזה הגיעה כתמונה מרהיבה בפרופיל האינסטגרם של הדיווה, תוך שהיא מודיעה לכולם שמדובר בתאומים שהיא מטפחת ברחמה? אז זהו, שעכשיו אפשר על פי דיווחים להגיד מזל טוב. כפול, ברור שכפול.


רוצים לאחל לביונסה וג'יי זי מזל טוב? כנסו לפייסבוק

ג'יי זי ביונסה. GettyImages
שיהיה במזל! ג'יי זי וביונסה/GettyImages

המגזין "פיפל" מדווח שהזוג המאושר, ביונסה וג'יי זי, עדכנו את מקורביהם כי לאחר שבילו בבית החולים כדי לגרום לנס להתרחש - הגיחו לאוויר העולם שני ילדים מלכותיים, שיצטרפו למשפחה שכוללת את בתם הבכורה של השניים, בלו אייבי בת ה-5.

"ביונסה וג'יי זי נרגשים ומספרים כעת על הלידה לבני משפחה וחברים קרובים בלבד", גילה אדם המקורב לשניים לכתבי המגזין האמריקאי. עם זאת, עדיין לא ברור אם הדיווחים נכונים או מה מין הילדים שהגיעו לעולם, אלה שהפכו את הזמרת בת ה-35 והראפר בן ה-47 להורים לשלושה.

עוד באותו נושא

ביונסה מדגמנת הריון בעירום מלא

לכתבה המלאה
ביונסה בהריון. דניאלה וסקו, beyonce.com, מערכת וואלה! NEWS
הורסת! ביונסה ובטן ההריון/מערכת וואלה! NEWS, דניאלה וסקו, beyonce.com

ביונסה וג'יי זי החלו לצאת ב-2002, כשמאז שיתפו פעולה בשלל שירים ומזמורים. לאחר שבע שנות היכרות, בשנת 2008, נישאו השניים בטקס חשאי מצומצם בהחלט.

לפני מספר שנים, חשפה ביונסה כי ב-2010 עברה הפלה טבעית, אך שנה לאחר מכן בישרה לעולם כי היא נושאת ברחמה את בתה בלו אייבי והשאר היסטוריה. כעת היא (כנראה) כבר מאמא לשלושה.


וואלה! סלבס רוצה למות ולהיוולד מחדש מתוך הרחם של ביונסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשפחה. בלו אייבי עם ביונסה וג'יי זי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא לתפארת טקסס. ביונסה ההריונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully