וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסקס היה מדהים": מלצרית פוטרה אחרי ששכבה עם אורלנדו בלום

22.5.2017 / 14:14

מתברר שהכוכב בן ה-40 מצא דרך נעימה מאוד להתגבר על האקסית קייטי פרי. רק שבתום לילה של תשוקה, שאחריו מלצרית בת 21 הגדירה את אורלנדו בלום כ"מאהב יוצא דופן", לה היה קצת פחות נעים כשפוטרה. וואלה! סלבס החטא ועונשו

ספלאש

יש שאומרים שהשחקן אורלנדו בלום הוא "הדיק הגדול ביותר בהוליווד", אבל לא - הם לא מתכוונים לאיבר המין שאותו חשף בשמחה אל מול מצלמת הפפראצי, אי שם כשעוד היה בזוגיות נודיסטית עם קייטי פרי - אלא דווקא לעובדה שמדובר בגבר חרמן טיפוסי, כזה שאוהב נשים, משתמש וזורק. או כמו במקרה של מלצרית מאנגליה, משתמש, זורק וגם אם לא התכוון, גורם לטענתה לפיטוריה. וומנייזר? חוצפן!


עוד סיפורים עסיסיים:
בלעדי: לאורלנדו בלום היה רומן עם בחורה ישראלית?
גם עדי הימלבלוי ויעל בר זוהר חשופות

רכלו על המאהבת של אורלנדו בלום בפייסבוק

אורלנדו בלום. ספלאש
כזה גדול? אורלנדו בלום/ספלאש

ויויאן רוס בת ה-21, מספרת בימים האחרונים לכל מי שמבקש לשמוע בתקשורת האנגלית, שבסוף השבוע שעבר קיימה יחסי מין עם ההוליוודי חסר הבושה בן ה-40. לפי הסיפורים שלה, הוא חיזר אחריה מאז שנתקל בה כשהיתה המלצרית ששירתה אותו, בבית המלון הלונדוני שבו שהה.

מקסים? מאוד, רק כאשר כביכול נענתה לחיזוריו, בלום שהוגדר על ידה בפירוט כ"מאהב יוצא דופן", נעלם והותיר אותה בחדר לבד - ואז נתפסה עירומה כמו חוה על ידי המנהל שלה ופוטרה מידית. אופס.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאהב מושלם? בלום עם האקסית קייטי פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוס, שהגיעה למולדתה של המלכה אליזבת' לפני כמה חודשים מרומניה, עבדה ב"צ'ילטרן פיירהאוס", מלון יוקרה עם מסעדה סופר מפורסמת בלב לונדון. לדבריה, כשסיימה את המשמרת שבה בלום פלרטט איתה, נתקלה בכוכב הקולנוע וחשה במתח המיני כשפטפטה איתו. כלומר, עד שפשוט התחיל לנשק אותה בחושניות - ואף החליט להזמין אותה לבילוי אינטימי בחדרו.

"זה היה לילה מדהים, הגוף שלו כל כך שווה", סיפרה ויויאן לצהובונים על מה שקורה בין הסדינים של אורלנדו, "הוא היה סקס מעולה, ידע את העבודה בצורה חריגה ממש". נכון, זו עיתונות עסיסית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיגורה? משהו! בלום העירום בפפראצי המפורסם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, בבוקר שלמחרת כוכב סרטי "שודדי הקאריביים" עזב את המלון והותיר את הגברת בחדרו. אז, ככל הנראה נתפסה עירומה לחלוטין על ידי אחד המנהלים במקום, שגירש אותה מהמקום. בהמשך אותו היום, קיבלה סמס לפיו היא מפוטרת לאלתר, בטענה כי נאסר על העובדים להתחבר ללקוחות המקום, בטח שלא בקטע מיני. דוברו של בלום, אם תהיתם, לא רק שלא סידר לה ג'וב חדש, אלא גם לא הגיב לסיפור.


וואלה! סלבס שוקלת הסבת מקצוע כמחברת ספרי רבי מכר ארוטיים.

הנה כמה תמונות אינסטגרם שאולי ילהיבו את אורלנדו בלום. ואתכם:

ויויאן רוס. אינסטגרם, צילום מסך
מתערטלת באינסטוש. ויויאן רוס/צילום מסך, אינסטגרם
ויויאן רוס. אינסטגרם, צילום מסך
ויויאן רוס במיטה? למה לא!/צילום מסך, אינסטגרם
ויויאן רוס. אינסטגרם, צילום מסך
נהדרת גם על הספה. ויויאן רוס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully