וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שהצליחה לשגע את רונאלדו

19.5.2017 / 0:04

הלהקה הוותיקה שהגיעה להופעה בישראל, הזמרים המפורסמים ששוב חווים פרידה מתוקשרת, הזמר הידוע שרב עם אמא שלו, הדוגמנית ההורסת שקטפה קמפיין בינלאומי וכמובן, הישראלית שכבשה את ליבו של שחקן הכדורגל - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

את המצעד פותחים אורחים מעבר לים, כי חברי להקת אירוסמית' החליטו שהגיע הזמן סוף סוף לבקר בארץ הקודש ולתת בראש במסגרת סיבוב ההופעות האחרון שלהם.

סטיבן טיילר בישראל. חי שלום, מערכת וואלה! NEWS
וולקם! סטיבן/מערכת וואלה! NEWS, חי שלום

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאות חדשות רעות כי מצד אחד סטטיק אמר שלום סופי לבת הזוג שלו, נופר גולן, זאת לאחר פרידה מתוקשרת שחוו השניים לא מזמן, ומהצד השני נמצא שי גבסו שנפרד גם הוא מבן הזוג שלו, עידו נוימן, לאחר זוגיות ארוכה ודביקה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סטטיק. אינסטגרם, צילום מסך
הפעם זה סופי? סטטיק ונופר/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בענייני סטטיק ובן אל, כי תבורי ג'וניור אמנם לא מדבר עם אביו, אך זה לא מפריע לו לריב גם עם אמו, אביבה תבורי, זאת לאחר ששמע כי בן זוגה משפיל אותה במסגרת הצילומים לזוג מנצח VIP וביקש ממני לפרוש מהתכנית כי היא משפילה את כל המשפחה. ברור שהיא פרשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבן כועס. אביבה והחבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני מגיעה הנציגה הכי לוהטת שלנו מעבר לים, הגברת שלומית מלכה, שרגע לפני שהיא צועדת לחופה, היא צועדת אל מעבר לים – שם הצטלמה לקמפיין הבושם של בית האופנה רוברטו קוואלי, אחרי שזה בחר בה להיות הפנים של הבושם.

שלומית מלכה בקמפיין מיקי בוגנים, חורף 2017. אינסטגרם, צילום מסך
קוואלי התקשר. שלומית/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, נמצאת עוד מישהי שיש לה פוטנציאל להיות טופמודל, אחרי הכל, כריסטיאנו רונאלדו התחיל איתה באינסטגרם ורצה להטיס אותה אליו למדריד. לבחורה קוראים לין חכמון, בת 20, וכן, היא קיבלה הצעה משחקן הכדורגל הכי נחשק בעולם לטוס אליו למדריד ולבלות איתו קצת. ברור שעל חשבונו. ברור שהיא אמרה לא.

רונלדו אילוסטרציה. עיבוד תמונה
הצליחה לשגע אותו. רונאלדו/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully