וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך נוסף במשפחת תבורי: בן אל נגד החבר של אמא

16.5.2017 / 12:12

כל יום הוא דרמה חדשה במשפחת תבורי, כך שהפעם החליט הכוכב הצעיר, בן אל, לתת את דעתו על מערכת היחסים הנוכחית של אימו ובכך גרם לה לפרוש מהתכנית. וואלה! סלבס הקרדשיאנס זה פה

בן אל תבורי. ניר פקין
מגן על אמא. בן אל תבורי/ניר פקין

משפחת תבורי מלאת השערוריות, ידעה אתנחתא קלה בחודשים האחרונים, ולמרות מערכת היחסים המורכבת בין יהודית באומן לילדיו של שימי - נראה כי שני הצדדים לקחו פסק זמן. אבל ממש כמו בסרטים, זה קורה במשפחות הכי טובות כך שממש כמו הקרדשיאנס, כך גם התבוריז לא יכולים להעביר חודש בלי דרמה. הפעם על המוקד - האמא, אביבה תבורי.

לעוד רכילות מהביצה:
שלומית מלכה נבחרה להיות הפנים של קוואלי
מי הדוגמנית הישראלית שרונאלדו מחזר אחריה?

מה אתם אומרים על הסכסוך החדש במשפחת תבורי? רכלו בפייס

אביבה תבורי. ניב אהרונסון
אביבה תבורי/ניב אהרונסון

אביבה תבורי, גרושתו של שימי ואמו של בן אל, נמצאת כבר שנה וחצי בזוגיות עם איש העסקים, ערן ברנע, כך שלאחרונה לוהקו השניים לתוכנית הריאליטי הידועה, "זוג מנצח Vip" לצד האיט גירל דנה זרמון וארוסה, ויוצאי האח הגדול דנית גרינברג ואליאב אוזן.


גורמים על הסט מספרים כי אביבה ובן זוגה ברנע, יוצאים מאוד לא טוב לעיני המצלמות, והאינטרקציה ביניהם גולשת פעמים רבות לפסים של אלימות מילולית בהם ברנע מדבר אליה בגסות ובבוטות, והיא מאידך, לא עונה לו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביבה תבורי ובן הזוג ערן ברנע/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שמי שלא אהב את הלך הרוח בין הזוג, הוא דווקא הבן המסור, בן אל, שקיבל עדכונים מהחברים שלו על הסט, שסיפרו לו על היחס המזלזל והמשפיל שאמו סובלת במהלך הצילומים.

תבורי ג'וניור פנה לאמו במספר הודעות מרגשות במטרה לנסות לעזור לה. על פי מקורבים, תבורי הצעיר שלח לאמו הודעת טקסט בה הוא דורש ממנה לפרוש מהתכנית, תוך שהוא מטיח בה כי היא מביישת את בנותיה הצעירות בכך שהיא מאפשרת לבן זוגה לרדות בה ולקלל אותה אל מול המצלמות.

סטטיק ובן אל בהופעה מאי 2017. ראובן קסטרו
לא מוכן שיזלזלו באמא שלו! בן אל תבורי/ראובן קסטרו

בשונה מפרשת תבורי הקודמת שהסתיימה בברוגז בין האב לבנו, הפעם החליטה מאמא תבורי להיענות לבקשת בנה ובעקבות השתלשלות הארועים המסעירה, החליטו אביבה וערן לפרוש מהתכנית ועזבו את הבית.

אביבה תבורי בחרה שלא להגיב לדברים.

מערוץ 10 נמסר: "זוג מנצח VIP הוא פורמט של תכנית העוסקת בזוגיות ואהבה. אביבה וערן היו מתחרים מעולים שהגיעו לשלב מתקדם בתכנית. אנחנו מודים להם על השתתפותם ומזמינים את כולם לצפות בתכנית".

וואלה! סלבס פרשה מ'המירוץ למיליון' לאחר שלא סיפקו לה מספיק מזון.

יהודית באומן + שימי תבורי. ניר פקין
לשם שינוי האש לא מכוונת אליכם. שימי תבורי ויהודית באומן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully