וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים מושקוף בספרדית? רשת קרולינה למקה עושה את ברצלונה

17.5.2017 / 11:30

רשת קרולינה למקה ברלין ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בספרד, כשהיא משיקה במקביל את קולקציית קיץ 2017 הנותנת מענה מגוון ללקוחות המחפשים דגמים טרנדיים במחירים אטרקטיביים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר רפאלי בצילומי קמפיין הקיץ החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל אישה ממוצעת יודעת שלבחור את האאוטפיט הנכון זה טוב ויפה, אבל אין לוק מדויק בלי משקפי שמש להשלמת ההופעה, וסוד קטן? זה פתרון מושלם ל"אין לי כוח להתאפר היום".

רכישת משקפי שמש של מעצבי-העל המובילים בעולם יכולה להסתיים בנזק של אלפי שקלים. ומה קורה אם בא לך יותר מזוג אחד? או שאת ממש נחושה בדעתך להיראות כמו הפרזנטורית בר רפאלי? ברשת קרולינה למקרה ברלין זיהו את הצרכים, וניסו להביא את השילוב בין טרנדיות, איכות ומחיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסגרת עם טוויסט חתולי ועדשה בגוון אייס פינק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג המשקפיים נוסד לפני שש שנים על ידי מעצבת המשקפיים קרולינה למקה מגרמניה, שעלתה לארץ והקימה את הרשת. המותג שמחזיק כיום 70 סניפים ברחבי ישראל משיק כעת את הסניף השלישי שלו בברצלונה, כשחנות הדגל ממוקמת בלוקיישן מרכזי לצד מותגים מקומיים מצליחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון מתכתי בהשראת מראה הרוקנ'רול/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית הקיץ החדשה כוללת כ-200 דגמים, ביניהם ניתן למצוא כמה טרנדים בולטים, עם דגש מובהק על המשקפיים העגולים הנצחיים. הדגמים מוצעים עם עדשה כהה או צבעונית או עדשות מראה. המסגרות מתכתיות, ויש אופציות בגימור חתולי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רוז גולד" - זהב אדמדם, אחת המסגרות הבולטות העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגמי ה"האבי מטאל" בהשראת מראה הרוקנ'רול מציגים שילוב בין מתכות וגשרים כפולים, בצבעוניות של כסוף והרבה שחור, ומשחק של פיתוחים במתכת עצמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"Heavy metal style" - משקף עגול/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדגמים בסגנון ה-Rainbow הם בעלי עדשות צבעוניות - לחלוטין אחד המוטיבים הבולטים העונה. ברשת בחרו ללכת על הקונספט "כמה שיותר צבעוני יותר טוב". הצבעוניות של העדשות מתחילה בצבעים "קונבנציונליים" כמו עדשות בהירות למחצה בצהוב או כתום ומגיעה גם לעדשות המראה בצבעים עזים יותר כמו כחול וורוד בוהק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"Rainbow style" - בצבע אייס בלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגמה נוספת העונה היא "We go flat style" שמציגה את העדשות השטוחות ומתחברת למראה אופנת הרחוב שמאוד פופולרי בעולם האופנה בימים אלו. מדובר בעדשות שטוחות לגמרי ללא קימורים, שמוצעות במגוון רחב של עיצובים, בכדי ליצור מראה עדכני ורענן.

לצד הדגמים הבולטים איתם בחרה הרשת לאפיין קולקציית קיץ 2017, תוכלו למצוא נישות נוספות כמו מסגרות הזהב הצהוב שפופולריות מאוד בקרב הקהל הישראלי, מסגרות משובצות אבנים לפאשניסטות נועזות, ומסגרות פלסטיק קלאסיות לכאלו שלא מעוניינות להתחכם ומעדיפות ללכת על בטוח.

הכתבת היתה אורחת בנסיעת עיתונאים מטעם המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"We go flat" - עדשות שטוחות ללא קימור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully