וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם מנסים לרצוח אותי": נחשפו מכתבים מצמררים של מייקל ג'קסון ימים לפני מותו

9.5.2017 / 8:56

אחד מחבריו הקרובים של כוכב הפופ המת טען שקיבל ממנו 13 מכתבים בכתב יד, ובכולם מסר דומה: "הם מנסים להרוג אותי". חלק מהטענות ככל הנראה הופנו אל עבר חברת AEG, שארגנה את ההופעות של ג'קסון

אימג'בנק GettyImages

כמעט שמונה שנים חלפו מאז שמייקל ג'קסון מת ממנת יתר של סם ההרדמה פרופופול, ועדיין לא הכל ידוע על ימיו האחרונים של אחד האמנים המכוננים בתולדות המוסיקה הפופולרית.

כעת מתברר שג'קסון כתב בכתב ידו מכתבים, אותם העביר לאחד מחבריו הקרובים, ובהם חזה שהולכים לרצוח אותו. איש העסקים הגרמני מייקל יאקובשגן סיפר בראיון לתחנת טלוויזיה אוסטרלית על ערב אחד, מספר שבועות לפני מותו של ג'קסון, בו צלצל אליו הזמר מלאס וגאס והתחנן שיבוא לשהות איתו בארצות הברית.

המתח בשיאו

"הוא היה בעיצומה של התמוטטות נפשית ואמר לי 'הם הולכים לרצוח אותי'", סיפר יאקובשגן, שעלה על המטוס ובילה את שלושת הימים הבאים עם הזמר העילאי. ג'קסון, שלפי עדויות שונות היה מעורער עד מאוד בתקופה ההיא, העניק לחברו את המכתבים - 13 במספר - בהם חזרה על עצמה מנטרה אחת: "הם הולכים להרוג אותי".

עוד בנושא:

מייקל ג'קסון שווה יותר מאי פעם, ומס ההכנסה האמריקאי רוצה את החלק שלו
הבת של מייקל ג'קסון בראיון מטלטל: "אבא שלי נרצח"
הכתובת היתה על הקיר? מייקל ג'קסון קיבל בילדותו זריקות חוסמי הורמונים
מייקל ג'קסון ניסה לחזר אחרי אמה ווטסון כשהיתה בת 11?

עוד באותו נושא

דו"חות משטרתיים: חומרי פדופיליה והתעללות בחיות נמצאו בביתו של מייקל ג'קסון

לכתבה המלאה
מייקל ג'קסון. GettyImages
מצמרר. ג'קסון/GettyImages

ג'קסון לא טרח להסביר מי אלה אותם "הם", אך חלק מהמכתבים ככל הנראה התייחסו לחברת AEG, שהיתה אמונה על ארגון ההופעות שלו בלונדון. "AEG שמים עלי כל כך הרבה לחץ... אני חושש לחיי", נכתב באחד המכתבים.

יאקובשגן טוען שהחליט לחשוף את המכתבים כדי לתמוך בגרסה שסיפקה ביתו של ג'קסון, פריס, שטענה כי אביה נרצח. הראיון המלא מתוכנן להתפרסם בחודש הבא, אז ימלאו שמונה שנים למות הכוכב הגדול.

וואלה! סלבס גם בטוחה שהם הולכים לרצוח אותה וב"הם" הכוונה לפחמימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully