וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה פרידר ודין שטרן מציגים: חתונה למבוגרים בלבד

7.5.2017 / 0:05

היא כאן! הזמנת החתונה של אחד הזוגות היפים בתעשיית הבידור המקומית נשלחה לחברים ולבני המשפחה - וכן, גם לכם מעריצים יקרים שבוודאי מאוד מתרגשים לקראת האירוע. אז מה הקונספט ומי לא יכול להיכנס? וואלה! סלבס הזמנה לחתונה

(אינסטגרם)

(בווידאו: מסיבת הרווקות של פרידר)

אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לחשוף את תאריך החתונה של דנה פרידר ודין שטרן, ואחרי שהיא הייתה הראשונה להציג לכם את הזמנת "save the date" שהשניים שלחו לחברים ולבני המשפחה - עכשיו קבלו את ההזמנה עצמה, זו שנשלחה רק למי שבאמת חשוב ומקורב לשניים, אלה שיגיעו לחגוג איתם ביום חגם.


מה דעתכם על ההזמנה? רכלו לנו בפייסבוק

איידידי. ניר פקין
חמודים. דנה פרידר ודין שטרן/ניר פקין

אם תהיתם, פרידר (שחגגה את מסיבת הרווקות שלה בסוף השבוע) ושטרן החליטו לקיים את חתונתם אולי בחודש הכי עמוס של הביצה ב-2017, כזה שכולל ביקור של ג'סטין ביבר, החתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר וכמובן, ה-חתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה, כך שבסוף החודש החתונה של דין ודנה תסגור את מעגל השמחות של השבועות הקרובים. עד החודש הבא, כמובן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבלתם הזמנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני שהם צועדים לחופה, שיגרו שטרן את פרידר הזמנה לבני המשפחה והחברים עם התאריך והמקום. אז למקרה שרציתם לדעת, החתונה תתקיים ב-29 במאי (כפי שפורסם כאן) בחוף פולג, כך שעל פי בקשת החתן והכלה, המוזמנים התבקשו להגיע בלבוש יפה ונוח, או במילים אחרות: באווירת חוף הים במיקונוס.

עוד המלצה מבני הזוג היא לשריין את הבייביסיטר. אה כן, ואם אתם מתחת לגיל שבו מותר לשתות על פי חוק - אין לכם מה להגיע, כי הכניסה היא מגיל 18 ומעלה.


וואלה! סלבס רצתה להגיע אבל רק עכשיו מלאו לה 16.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! פרידר ושטרן בתמונת האירוסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully