וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן זקן היא מלכת הביקיני(ם)

6.5.2017 / 2:06

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: המסלסלת שמדגמנת לחות, הקרדשיאן שהכניסה את כל העולם לשירותים ורן "המענטז" דנקר. וואלה! סלבס עממית

(רן דנקר עושה שמח, אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - רן דנקר. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - רן דנקר/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ - רן דנקר (בלי כיתוב). אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - רן דנקר (בלי כיתוב)/צילום מסך, אינסטגרם

פצחתם מריקוד הורה מלבב וספונטני לכבוד יום העצמאות ה-69 לישראל? אז זהו, שרן דנקר, כוכבן מחומצן ששוהה בימים אלה בחו"ל, כנראה חש עצוב שהחמיץ את כל הכיף - כך שברגע ששמע שיר מלהיב ברחוב, פרץ במחול מחניים סוער שתועד על ידי חברו. ג'ין קלי המקומי? ה#טוורקינג המלבב מעיד שככל הנראה מדובר במיילי סיירוס תוצרת הארץ.

רק נראה נוצץ - עדן בן זקן. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - עדן בן זקן/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ - הפניה עדן בן זקן. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - הפניה עדן בן זקן/צילום מסך, אינסטגרם

תמיד אומרים לעדן בן זקן שהיא מלכה של דרמה, כזאת שיכולה גם להפנט את הדאלי לאמה. כל כך הרבה דגים בים כבר טבעו כשראו אותה בבגד ים מינימלי, עכשיו גם אתם מוזמנים לצלול עד אליה. (זמזמו) "קוראים לה בשכונה מלכת השושנים, אך למעשה היא מלכה של ביקיני, או לפחות #ונוס_בין_הגלים".

רק נראה נוצץ - אימרי זיו. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אימרי זיו/צילום מסך, אינסטגרם

בנות, בנים, הסתכלו על הנציג הישראלי שלכם לאירוויזיון 2017. עכשיו אל בן הזוג שלכם, ומשם לאימרי זיו ושוב לבן הזוג שלכם, מבט חטוף באימרי ובחזרה, עוד אימרי, יס. אז מה אם המבט רציני, השפתיים משורבבות והפאסון הוא של מאבטח ראש הממשלה מיובש (למרות שהוא רטוב בתום #שכשוך_נעים) - הוא עדיין לוהט כמו דוגמן חובב סלפיז. או לפחות יותר מבן הזוג שלכם.

רק נראה נוצץ - קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

אתן תמשיכו לפדר את האף או לסדר את #ליפ_גלוס בשירותים של "החתול והכלב" לטובת סלפי מראה סמי-פרחי. קיילי ג'נר תיקח את קנדל, את קים קרדשיאן, פי דידי ועוד כמה מהחברים המפורסמים ביותר בעולם לטובת סלפי ראי השירותים הכי טוב שתועד אי פעם ברשת. נקודה.

רק נראה נוצץ - אביב אלוש. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אביב אלוש/צילום מסך, אינסטגרם

יש דברים שעוברים בתורשה, כנראה: נטייה לקרחת, פיגמנטציה, חיבה לפחמימות או חיוך קסום - כמו זה של אבא אביב אלוש והבייבי הכל כך חמוד שהביא לעולם, זה שירש ממנו גם את הצ'ארם שצפוי להלהיב את כללללל הבנות שנולדו בשנתון 2016. #להיות_איתו ועם הקיסם בזווית הפה, שהוא רק התוספת שתופסת.

רק נראה נוצץ - מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: מדונה, אישה אמיתית עם #פנים_אמיתיות שלא מפחדת להשוויץ בכך שהיא כל כך אמיתית עד כדי שהיא מפרסמת תמונה אמיתית שבה היא ללא גרם של איפור אמיתי על פרצופה המפורסם. באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully