וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשארו רק תמונות וזיכרונות": המפורסמים מתייחדים עם הנופלים

וואלה! סלבס

1.5.2017 / 11:22

יחד עם כל עם ישראל - ביום הזיכרון לחיילים הנופלים ונפגעי הטרור, אנשי תעשיית הבידור מביעים ברשתות החברתיות את תחושתיהם הקשות ומחזקים את משפחות הנופלים

כבכל שנה, מפורסמי ישראלי מתייחדים עם זכר הנופלים והמשפחות השכולות, וכותבים את אשר על לבם ביום העצוב הזה ברשתות החברתיות. האמן מוקי שידוע כבעל דעות מוצקות מאוד ברמה הפוליטית והמדינית כותב: "לזכר 23,544 נופלים שלא זכינו להכיר". הדוגמנית יעל גולדמן פפר, משתפת בסיפור אישי על שני טייסים שלמדו איתה בבית הספר שבקרית אונו וכותבת: "החתיכים שכולנו הערצנו, הילדים המושלמים".


שתפו בסיפורכם האישי בדף הפייסבוק של וואלה! סלבס

הספורטאי זוכה המדליה האולימפית, אורי ששון, החליט לכתוב גם באנגלית ושיתף את קהל העוקבים מעבר לים: "גיבורים, נזכור אתכם לעד". כמותו, הזמר בן אל תבורי, נזכר בימי שירותו הצבאי וריגש כשפנה לקהל מעריציו: "לקהל הצעיר שלי שעוד מעט יתגייס לצבא הכי טוב בעולם, תזכרו! זה כבוד לשרת את המדינה שלכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הזמרת שירי מימון שיתפה את הכבוד הניתן בחלקה לשיר ביום המרגש הזה, עמית פרקש כתבה בגעגועים עזים לאחיה שנהרג במהלך שירותו הצבאי, ופנינה רוזנבלום גם כן הוסיפה: "הכאב והאובדן גדולים מנשוא".

הדוגמנית רוסלנה רודינה פרסמה מילות תמיכה, בעוד שהשחקנית עדי הימלבלוי כתבה "נזכור את מי שראוי שנהיה, נזכור את זה בשבילם". גם הזמר דודו אהרון הוסיף מספר מילים מרגשות: "יום כזה עצוב וקודר, נגמרות לי המילים, נשארות רק התמונות והזיכרונות של אותם יקירים ויקירות, שהלכו בטרם עת בפריחתם של החיים. ולנו רק נותר לבכות עליהם".


וואלה! סלבס מרכינה ראש ומתייחדת עם זכרם של הנופלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully