וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא מתחתנת: הפרטים על מסיבת הרווקות של שלומית מלכה

1.5.2017 / 20:10

פחות מחודש לפני האירוע שבו תהפוך לאישה נשואה (ליהודה לוי!), הפרטים על המסיבה החשובה באמת של שלומית מלכה נחשפים. איך ומתי היפהפייה של הביצה תחגוג במסיבת רווקות? וואלה! סלבס פותחת יומנים

צילום מסך

הספירה לאחור לקראת החתונה המסקרנת של הדוגמנית הכי מרעננת בארץ ישראל, שלומית מלכה ובן הזוג המזוקן, יהודה לוי, החלה. קצת פחות מחודש לפני שיחליפו נדרים בפני משפחה וחברים - ואחרי שסגרו כבר לוקיישן בחיק הטבע עבור המוזמנים הנוצצים לאירוע - הגיע הזמן לחלק החשוב ביותר בדרכה של המלכה הצעירה להפוך לכלה: מסיבת הרווקות, תוצרת כחול-לבן.

אם את הפרטים על האירוסים ואת תאריך אירוע הנישואים הקסום של הצמד "דובי אנד דובי" קראתם לראשונה בוואלה! סלבס, אין סיבה שלא תגלו כאן גם על עוד אחד מהשלבים המסורתיים של שלומית הנאווה, בדרך לחופה וקידושין עם האיש החשוב מאוד של חייה.


עוד רכילות מרגשת:
מי יעצב לשלומית מלכה את שמלת הכלה?
כולם מלח הארץ: הצביעו לכוכב הכי ישראלי לדעתכם

רכלו על מסיבת הרווקות כחול-לבן של שלומית מלכה גם בפייסבוק

יהודה לוי, שלומית מלכה. ראובן שניידר, אביב חופי,
רגע לפני האיחוד המרגש. שלומית מלכה עם לוי/ראובן שניידר, אביב חופי

שוטר שמתגלה כחשפן? מתקשרת עם כוחות עליונים שמנענעת את האגן? הצחקתם את הדוגמנית ומנחת "דה וויס", שעם כל הכבוד - לא נופלת לקלישאות-מסיבת-רווקות האלה. בעוד שיהודה טס עם החבר'ה להולנד, חברותיה הקרובות של שלומית הוזמנו מבעוד מועד לשריין את סוף השבוע של ה-12 במאי, לשם יגיעו יחד עם כלת השמחה בווילת היוקרה "פנחס וגסטון", שביישוב הגלילי שבי ציון.

במקום, הנשים היפות לא רק יעבירו כמה שעות של פאן, משחקים, מטעמי גורמה ואלכוהול יחד עם מקורבות בהן שביט ויזל, לירן כוהנר או מאיה ורטהיימר (שמתחתנת שבוע בדיוק לפני ההילולה) - אלא גם ייהנו ממוזיקה בחסותה של הדי ג'יי המרימה דלית רצ'סטר (שתקלטה גם במסיבת הרווקות של בר רפאלי). פאן.


וואלה! סלבס חוגגת מסיבת רחמים עצמיים אישית לפחות פעם בשבוע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully